Odra Opole - Lechia Gdańsk 2 : 3 (1 : 0)

Tego meczu kibice Odry Opole długo nie zapomną, choć pewnie by chcieli. Odra grając od 7. minuty z przewagą jednego zawodnika i prowadząc po 70 minutach 2:0 nie potrafiła utrzymać korzystnego wyniku i po niesamowitej końcówce uległa Lechii Gdańsk 2:3. - Do końca w to wierzyłem, dlatego wprowadzałem samych ofensywnych piłkarzy- mówił po meczu opiekun gości Dariusz Kubicki.

Przed tym meczem remis z zespołem aspirującym do awansu niebiesko-czerwoni braliby w ciemno. Jednak po wydarzeniach z 7. minuty gospodarzem mogli zacząć myśleć o zwycięstwie. Po doskonałym podaniu Marka Tracza w sytuacji sam na sam z Pawłem Kapsą znalazł się Ugo. Nigeryjczyk spróbował przelobować wychodzącego bramkarz gości, który z impetem powalił go na ziemię, a sędzia Sebastian Jarzębak bez wahania wskazał "na wapno" i ukarał golkipera czerwoną kartką. - Wszyscy widzieli, że napastnik zwyczajnie nie trafił w bramkę, bo spokojnie zdążył oddać strzał. Kiedy sędzia podbiegał, myślałem, że chce ukarać rywala za symulowanie. Tymczasem ja dostałem kartkę z niczego - komentował po meczu Kapsa. W bramce zastąpił go Dominik Sobański, który po chwili musiał wyciągać piłkę z siatki, bo jedenstkę pewnie wykonał kapitan gospodarzy Łukasz Ganowicz.

Po tej kluczowej sytuacji Odra miała przewagę optyczną, jednak nie potrafiła stworzyć realnego zagrożenie dla golkipera gości. Uderzenia Samby Ba, Ugo i Marcina Józefowicza minęły bramkę, a z lekkimi uderzeniami nigeryjskiego snajpera spokojnie radził sobie Sobański. Jedyną szansę na gola Lechiści mieli w 13. minucie, ale Marcel Surowiak ofiarną interwencją zablokował strzał Pawła Buzały.

Gdy piłkarze schodzili do szatni, kibiców Odry nie opuszczał dobry humor. Wydawało się, że podopieczni Roba Delahaije kontrolują przebieg wydarzeń. Lechia sprawiał wrażenie przytłumionej sytuacją z 7. minuty i rozwojem boiskowych wydarzeń.

Po zmianie stron Lechia częściej była przy piłce, a akcje gdańszczan były coraz bardziej składne. Opolanie skupili się na wyprowadzaniu kontr, w których brakowało jednak ostatniego podania, a co za tym idzie skutecznego wykończenia. Warto wspomnieć także o efektownym, 80-metrowym rajdzie Tomasza Copika, ale Ugo głową uderzył minimalnie obok bramki.

W 70. minucie wydawało się, że jest po meczu. Marcin Józefowicz wykorzystał niezdecydowanie obrońców i bramkarza gości, który ratując zespół przed stratą bramki zmuszony był faulować napastnika Odry. Tym razem sędzia oszczędził golkipera Lechii pokazując mu jedynie żółtą kartę, ale i tak wskazał na 11. metr. Nieubłagany był za to Ganowicz, który po raz drugi skutecznie wykorzystał rzut karny i wyprowadził opolan na dwubramkowe prowadzenie.

Kibice w myślach dopisywali już Odrze sensacyjne trzy punkty, ale po niecałej
minucie spokój sympatyków klubu z Oleskiej zburzył Paweł Buzała. Napastnik Lechii z bliska wpakował piłkę pod porzeczkę bramki Marcina Fecia i wlał nadzieję w serca kolegów i kibiców, którzy w pokaźnej liczbie pojawili się w Opolu. - Chciałbym zadedykować tą bramkę mojemu managerowi, który opiekuje się moją karierą, a teraz przeżywa pewne problemy rodzinne - mówił po mecz zadowolony strzelec.

Tego, co stało się później nikt nie był w stanie logicznie wytłumaczyć. Odra w dalszym ciągu starała się zagrozić bramce Lechii konstruując kontry, które nie przynosiły jednak żadnych efektów. Tymczasem w samej końcówce ataki gdańszczan przyniosły efekt. Grający przez cały mecz - pomimo straty piłkarza już na początku - jak równy z równym podopieczni Dariusza Kubickiego najpierw w 89. minucie wyrównali za sprawą Piotra Cetnarowicza, by potem po rzucie wolnym wykonywanym przez Robert Speichlera w doliczonym czasie gry pogrążyć gospodarzy i wygrać to spotkanie 3:2. Winą za stratę tych bramek można obarczyć Fecia, którego skrytykował na pomeczowej konferencji trener Delahaije. - Szkoda, że Marcin, który w ostatnich meczach był naszym pewnym punktem teraz popełnił błędy, które kosztowały nas stratę punktów. Nie dokonam jednak zmian w bramce i dostanie on drugą szansę - mówił opiekun gospodarzy.

Triumfował za to szkoleniowiec gości, którzy pozostawili po sobie doskonałe wrażenie. Piłkarze z Wybrzeża pokazali w tym meczu charakter, wolę walki i ambicję. Jeżeli ktoś dotychczas nie wierzył, że gdańszczanie zasługują na awans to zawodnicy Lechii swoją postawą udowodnili w sobotę, że on się im się zwyczajnie należy.

1-0, 11 min, Ganowicz (karny)
2-0, 70 min, Ganowicz (karny)
2-1, 71 min, Buzała,
2-2, 89 min, Rogalski,
2-3, 90 min, Speichler.

Składy:

Odra Opole: Feć - Filipe, Ganowicz, Karasiak, Surowiak, Tracz (86' Bajdziak), Konopelsky, Copik, Samba Ba, Ugo, Józefowicz (84' Stępień).

Lechia Gdańsk: Kapsa - Piątek (68' Hirszt), Wołąkiewicz, Manuszewski, Kosznik, Rybski (7' Sobański), Miklosik (84' Speichler), Trałka, Rogalski, Buzała, Cetnarowicz.

Żółte kartki: Copik, Ugo, Ganowicz (Odra) oraz Cetnarowicz, Sobański (Lechia).

Czerwona kartka: Kapsa (Lechia) za faul.

Sędzia: Sebastian Jarzębak (Bytom).

Widzów: 4000 (gości około 200).
Źródło: sportowefakty.pl
 

Komentarze

  • Gomez
  • żyć nie umierać 5 min czerwona karta po faulu na Ugo dla Kapsy - bramkarza gości!!! Rzut karny i GOOLLLL w 7 minucie Tomasz Copik z karnego. TYLKO ODRA OKS. pozdro z Irlandi:)
  • 2008-04-05 10:18:35
  • Gomez
  • Tfu Ganowicz:)
  • 2008-04-05 10:20:24
  • MarcinOKS
  • Brawo Oderka:) A widzow na pewno powyzej 4000 tys.
  • 2008-04-05 10:42:31
  • MarcinOKS
  • 3:2 dla Lechii...to jest k*rwa niemożliwe...
  • 2008-04-05 12:08:00
  • GrZyBeKKK
  • masakra moglo byc 2-0 to wszystko wina ugo!!!!!!!!
  • 2008-04-05 12:09:18
  • Gomez
  • Ja pier&%&%%& no to cholera trzeba miec talent
  • 2008-04-05 12:11:27
  • MarcinOKS
  • Generalnie moglo byc 6 pkt, 3 w Lublinie gdyby nie samoboj, no i 3 dzisiaj u siebie. Wielka szkoda.
  • 2008-04-05 12:19:08
  • petemitchell
  • Jedno słowo ciśnie się na usta: ŻENADA!!! Wstyd na trybunach gdzie prowadzący doping wyzywa swoich kibiców, którzy jedyne czego chcą to w spokoju oglądnąć mecz swojej drużyny. Wstyd, że nie potrafi zrozumieć, że ludzie z sektora C czy D naprawdę nie rozumieją sensu protestów, ich przyczyny itd itp. Wstyd, że przed jedną z najlepszych ekip w Polsce robimy z siebie zaścianek, puszczając jakieś pierdolone pioseneczki przez megafon. Ludzie kurwa trochę powagi!!!! I wreszcie wstyd mi, że nie potrafimy przez tyle lat dorobić się choćby solidnej drugoligowej drużyny, z jajem, z zębem, która nie kompromituję się w takim stylu jak ten dzisiejszy. A teraz rzucać we mnie kamienie jakim to jestem piknikiem i słonecznikiem. Robimy z siebie zaścianek. Przepraszam - już nim jesteśmy!!!
  • 2008-04-05 12:49:01
  • blast
  • na co sie pseudokibice z sektora A obrazili ?, chcecie protestowac idzcie od komisarjat policji i tam im wykrzyczcie... Tak kochacie odre a malo brakowalo zeby mecz sie zakonczyl walkowerem i pokazna kara dla i tak bardzo biednej odry, kto by to zaplacil ? kibice ?... Odra to Wy ? bardzo ciekawe... Juz nawet Guido macie w dupie i jego prosby... Klub jest na skraju likwidacji z powodu braku kasy a tu jeszcze takie cos...
  • 2008-04-05 13:13:57
  • jojo
  • Ja mam tylko jedno do powiedzenia. ODRA TO MY A NIE WY pikniki cholerne, emeryci i renciści. Uciekacie ze stadionu jak tylko źle sie dzieje na murawie. I wy sie nazywacie kibicami? ci z C i D? Jesteście nikim!!
  • 2008-04-05 13:14:01
  • QLOP_88
  • Nie rozumiem was czy gdyby Odra przegrywala w pierwszej polowie 0-3 tez byscie poszli sobie do domu?Pewnie tak,po co w wogole na mecze przychodzicie?Jesli jest sie na mecz u to dopinguje sie swoja druzyne do konca niezaleznie od wyniku!Ja moge powiedziec jedno CZY WYGRYWASZ CZY NIE JA I TAK KOCHAM CIE W MOIM SERCU ODRA I NA DOBRE I NA ZLE!!!
  • 2008-04-05 13:14:19
  • Mozart
  • Rzeczywiście, pokazywać, jak wyraźne są podziały wśród kibiców przed bądź, co bądź jedną z najlepszych ekip w Polsce, która na Legii była w 1000 osób i która jest w "kibicowskiej" ekstraklasie to precedens, jeżeli już wymaga się czegoś od reszty, tzw. "wąsów" jak to wyzywacie własnych kibiców, to warto byłoby zadbać o jakąś przedmeczową akcje informacyjną w jakiej sprawie protestujecie itp, nie każdy wiedział o co chodzi, ba nie wiedział dokładnie, co było napisane na transparencie, więc w takiej sytuacji żądać od reszty,żeby zaufała na słowo i wyszła ze stadionu, jak dla mnie było, co najmniej zadziwiające. Powiem tyle, sektor A za bardzo się szczyci swoją wyższością, pokazujecie te podziały od 3 ligi i ni tą drogą nie osiągneliście i nie osiągniecie, czas się pogodzić z tym,że ktoś może mieć inna naturę od sektora A. Pokazując takowe podziały nie dziwcie się później ludziom,że nie chcą z wami jeździć na wyjazdy. Odra powinna być wspólnotą, każdy od starego dziadka po małolata powinien czuć, że jesteśmy wszyscy razem, jedną rodziną przeciwko rywalom, ale u nas jest inaczej. Podziały, podziały,podziały
  • 2008-04-05 13:14:30
  • Kale_OKS
  • Jak czytam to co piszą wąsy to mnie chuj trafia..... wY jesteście kibicami?? Wypierda*** na oficjalna jak wam nie pasi !!! Tylko Odra OKS!!
  • 2008-04-05 13:26:39
  • Pabblos
  • petemitchel - 100% racji. Dodam że najbardziej szkoda mi naszego prezesa. Jego kierowanie klubem polega na lataniu między sektorami, żeby tylko zapobiec kolejnym karom oraz żeby jakiś totalnie skretyniały delegat nie przerwał nam meczu. I tak jest prawie na każdym meczu. Paranoja. 3maj się Guido i nie załamuj się. W Opolu są ludzie dla których warto robić nawet przeciętną piłkę, bo inaczej nie mozna nazwać gry naszej drużyny. Poziom dzisiejszego meczu to zupełne dno. Kurwa cyrk na kołkach. Delegat foch, kibice foch, piłkarze foch. Błazenada i nic więcej. I co się wkurwiasz jeden z drugim na 20 osób które wyszły?? Ich prawo. Przychodzisz na stadion żeby oceniać pozostałe sektory? Lepiej wogóle nie przychodź. Wsród tych osób są goście którzy nie opuścili żadnego meczu od kilkudziesięciu lat. Dla was to emeryci i renciści. Brawo!!!

    WAżNA INFORMACJA: po dzisiejszym meczu śmieje się z nas i naszych piłkarzy cała Polska. Taki festiwalowy kabareton. A teraz zrównajcie mnie z ziemią...
  • 2008-04-05 13:31:26
  • petemitchell
  • Kale_OKS nie jestem wąsem, jeżdże na niektóre wyjazdy, od 17 lat na każdym meczu w Opolu. JESTEM KIBICEM KURWA!! I postępowanie ludzi którzy prowadzą młyn jest karygodne. Człowieku obrażanie swoich kibiców? Wyzywanie ich bo chcą po prostu w spokoju oglądnąć mecz? Nie pasuje ci delegat to robisz tak jak kibice Górnika w Wodzisławiu. Ściągasz po jakimś czasie transparent i po tym jedziesz z dopingiem na pełnej kurwie. A my zrobiliśmy z siebie dzisiaj idiotów. Tyle w tym temacie.
  • 2008-04-05 13:37:42
  • Mozart
  • Każdy jest kibicem na swój sposób i ma do tego prawo, żyjemy w wolnym kraju, każdy ma prawo mówić, robić co chce. Wy, jak widzę, jak za PRL-u chcecie zmarginalizować inność i wprowadzić jedną masową kulturę, sposób zachowywania się, przecież to Marksizm w najczystszej postaci. Wy, górna półka, wąsy plebs. Wystarczy znać podstawy matematyki,żeby wiedzieć, gdyby sam sektor A chodził na mecze, drużyny by nie było
  • 2008-04-05 13:38:43
  • neofita25
  • oj wąsy wąsy dajcie spokoj,prowokujecie aby,nie potrzebnie! jak my wyszlismy na te 15 min z sektora to jak wygladal ten mecz? cisza przeokrutna,przeciesz tak sie nie da grac
  • 2008-04-05 13:44:18
  • blast
  • to dzieki tym dziadkom i ich pieniądzom odra istnieje !!! co tam po waszym dopingu, liczy sie kasa tylko i wylacznie !!!
  • 2008-04-05 13:44:47
  • petemitchell
  • Mój komentarz był odnośnie Pana neofita25. Wiesz w ogóle dlaczego wyszliście? I po co? I w czym to pomogło?
  • 2008-04-05 13:46:13
  • trops
  • jojo -wiesz co,szkoda slów dla twego komentarza.mam nadzieje,ze bedziesz kiedys emerytem lub rencistą np.podziwiam Twoj doping za trenera copjaka kiedy to odra delikatnie mowiac grala przecietnie ,teraz już wiem ,ze to ty skandowales odra grac ku...a m..
  • 2008-04-05 13:46:27
  • xxZadiOKSxx
  • dramat qrwa panowie dramat jak można sobie tak w huja polecieć kurwa zero koncentracji
    p.s kurwa dostałem z gasnicy w oko ;p
  • 2008-04-05 13:47:13
  • trops
  • jojo to ty?czy jeszcze wtedy nie chodziles na odrę???
  • 2008-04-05 13:49:04
  • LooZ^
  • O czym wy gadacie? Guido dobrze wie, ze mielismy racje w tym sporze z delegatem i tyle. Ja z nim rozmawialem wiec wiem lepiej niz wy, sorry chlopaki. Emeryci i rencisci to chyba malo obrazliwe sformulowanie? Chodzi nam o nic wiecej niz solidarnosc, ktora macie gdzies. W Poznaniu potrafilo na meczu wyjsc 20.000 ludzi, a w Opolu ruszylo sie moze ze 100 spoza sektora A. Protest wyszedl w trakcie meczu i nie byl planowany.

    Czemu protest wybuchl? Delegat przyczepil sie do transparentu, ktory nie lamal ZADNEGO prawada, nie bylo na nim ZADNYCH znakow zakazanych, a na moje pytanie o podstawe prawna odpowiedzial, cytuje "ja tu jestem prawem". Wtedy nawet Guido powiedzial, zeby przestal tak gadac bo w ten sposob to nigdzie nie dojdziemy.

    Jeszcze jedna uwaga, my nie wyszlismy po drugiej bramce, nie wyszlismy po trzeciej, nie bluzgalismy pilkarzy, ale do samego konca spiewalismy "czy wygrywasz czy nie...". Skoro nie chcecie byc z nami solidarni, to czemu wam przeszkadza ze dopingujemy tak albo inaczej? Skoro przeszkadza wam, ze my sie wtracamy w wasze kibicowanie, to czemu wy wtracacie sie w nasze?
  • 2008-04-05 13:49:54
  • Mozart
  • Blast, w jakim Ty świecie żyjesz? Sektora A jest z 500osób maksymalnie, reszty było około 3tys, więc niestety większy przychód będzie z dziadków. A chyba tego,że piłka nożna obraca się w okół pieniądza w dzisiejszych czasach, mówić Ci nie muszę.
  • 2008-04-05 13:50:56
  • petemitchell
  • LooZ^ szanuje Cie za wszystko co robisz dla Odry. Jestes naprawde kumata osoba wiec odpowiedz mi na jedno pytanie? I prosze Cie odpowiedz mi na nie szczerze. Czy to co robi nas mlynowy jest postawa godna takiej funkcji i czy nie osmiesza nas przed badz co badz czolowa ekipa kraju jaka jest Lechia? Tylko o to mi chodzi.
  • 2008-04-05 13:52:28
  • neofita25
  • powiedz mi wiec jaka byla atmosfera na meczu gdy nas czyli sektor A zabraklo? ciszaaaaa niczym grobowa nie powiedzial nikt nic slowa!!
  • 2008-04-05 13:55:09
  • blast
  • Panie Mozart czytaj ze zrozumieniem:) Dodam jeszcze ze dziadki to tez sponsorzy odry, nie tylko ci "biletowi"
  • 2008-04-05 13:56:17
  • Senior
  • było by tylko klaskanie przy stałych fragmentach
  • 2008-04-05 13:56:23
  • Senior
  • było by tylko klaskanie przy stałych fragmentach
  • 2008-04-05 13:56:29
  • Mozart
  • Akurat mi nie chodzi o transparent, chodzi mi o wyzywanie ludzi, innych sektorów. Niejako o wymuszanie robienia tego, co sekto A sobie życzy, jak sektor A nakazuje, jeżeli ktoś ma inną naturę bo woli oglądać w skupieniu mecz, jest automatycznie wyzywany od "wąsa", "rencisty", "emeryta". Panowie, żyjemy w wolnym kraju, każdy ma prawo robić co chce, zwiedziłem mnóstwo stadionów w kraju, ale wyzywania między kibicami tej samej drużyny, w tak permanentnym stopniu nie doświadczyłem nigdy. Obnażamy się przed Polską , jak bardzo jesteśmy niespójni, a efektu nie było i nie będzie, bo powtarzam, każdy kibicuje na swój sposób(nie mówię tu o wychodzeniu ze stadionu, gdy drużyna przeszkadza)
  • 2008-04-05 13:57:06
  • petemitchell
  • No była i co w zwiazku z tym? Chlopaki mi naprawde mlyn i doping nie przeszkadza. Wrecz przeciwnie. Zajebiscie ze jest atmosfera na meczach. Tylko powiedz mi co osiagneliscie przez to wyjscie i pozniejsze wysmiewanie sie z reszty kibicow?
  • 2008-04-05 13:57:07
  • jack70
  • Panowie
    Postanowiłem się pierwszy raz zalogować bo jestem w szoku po tym co zobaczyłem na boisku i trubunach... Popieram tych, którzy twierdzą, że pokazaliśmy zaścianek z najgorszej strony. Jestem na kazdym meczu, ale nie w sektorze A i dzisiaj jestem z tego dumny. Jakoś dziwnie Panom z sektora nie przyszło ani razu do głowy rzuić w strone innych sektorów "Kto wygra mecz" a mają pretensje o niepopieranie akcji , których nikt nie rozumie bo nie mozna przeczytać transparentu... ŻENADA...na boisku z resztą też. Jakoś trudno dopatrzyć mi się jakiejkolwiek myśli taktycznej, ze o holenderskiej nie wspomnę...a zmiany - pożal się Boże. Nie trzeba być wytrawnym znawcą futbolu zeby zauważyć, że Konopelsky i Bajdziak to chyba ligi pomylili!Jedna wielka ujnia międzygalaktyczna...
  • 2008-04-05 13:57:42
  • Mozart
  • przegrywa* oczywiście. Blast, odczytałem Twój post jako ironię
  • 2008-04-05 13:58:44
  • neofita25
  • to my tworzymy atmosfere na meczach to nas ta pilka bawi fascynuje ale dlaczego ciagle sie nam przeszkadza w dopingu i wyrazaniu wlasnego zdania??? przeciesz mamy wolny kraj walesa oto wlaczyl i chwala mu za to, teraz mamt ten przywilej i wyrazamy swoje pioglady na rozne sprawy takze zwiaane z policja jak dzis!
  • 2008-04-05 14:01:43
  • DEMON
  • Dzisiejszy mecz to jedna wielka żENADA!!!! Porażka na całego.
    Kurwa nie wieże jak można grać z przewagą jednego zawodnika prowadząc w meczu 2:0 i przegrać i to jeszcze w takim stylu no nie wieże!!!
    Kurwa po 2 jak się prowadzi to się zmienia taktykę gry (gra więcej piłką) a to co oni grali kurwa SZOK!!!
    Kurwa po 3 czemu trener nie reaguje na taką grę tylko stoi z bezczynnie z założonymi rękami i patrzy...
    Kurwa po 4 to do sektora A - co Wam dał ten protest, wychodząc ze stadionu nic nie zdziałacie!!!
    Kurwa no nie wieże w to co dzisiaj zobaczyłem...dno
    _____DUMNY PO ZWYCIęSTWIE, WIERNY PO PORAżCE_______
  • 2008-04-05 14:02:15
  • jojo
  • Trops jak bys chcial wiedziec to chodze od 13 lat na Odre. I co z tego ze spiewal tak za czasow pana C. Przeszkadza to tobie?
  • 2008-04-05 14:03:05
  • neofita25
  • demon jak by ludzi tak podchodzili to sprawy to bysmy dalej zyli w komunizmie!! zastanow sie nad tym
  • 2008-04-05 14:03:50
  • LooZ^
  • Mozart: Z tym zastrzezeniem, ze ten mlyn za dwa tygodnei znowu bedzie mial 500 osob, a tych 3.000 juz predko nie zobaczymy. Szczegolnie po dzisiejszym meczu.

    petemitchell: Mecz i na trybunach i na murawie byl zenujacy. Nie zamierzam sie tlumaczyc za nikogo, ani z niczego. Moim zdaniem puszczanie melodyjek bylo zabawne, szczegolnie w sytuacji jaka panowala i szczegolnie ze ta "pierwszoligowa ekipa" z Gdanska ogolnie zaprezentowala sie po prostu slabo, a na murawie nie dzialo sie kompletnie nic, nie liczac strzelanych w pozniejszym momencie bramek naszej druzynie.
  • 2008-04-05 14:05:21
  • Mozart
  • To Wy ją tworzycie, ale to dzięki wszystkim Odra ma większą kasę z meczów, w mediach widnieje( tak,jak dzisiaj) 3,5tysieczna liczba kibiców na meczu, a nie 500 os. Skoro mamy wolny kraj, to czemu każecie komuś robić coś czego nie chce robić. Róbcie swoje, w swoim gronie, jeżeli ktoś chciałby brać udział w dopingu w taki sposób, jak to sie dzieje na A to kupiłby bilet na A
  • 2008-04-05 14:07:03
  • trops
  • takim protestem nic sie nie osiagnie ,absolutnie nic,pzpn i policja ma w du..kibicow,bylem w sektorze d nie wiedzialem o protescie.chlopaki macie racje powinny nastapic zmiany w osobach ,ktore prowadza doping,a zapewniam,ze bedzie lepiej.nie jezdze na wyjazdy z tego wzgledu ,ze nie interesuja mnie ustawki itp.LooZ jesli wyeliminujesz margines bedziesz wielki
  • 2008-04-05 14:07:05
  • petemitchell
  • Dzięki LooZ^ za odpowiedz. Nie chce zebys sie tlumaczyl bo Ty nie masz z czego sie tlumaczyc. Po drugie jesli jakas ekipa prezentuje sie slabo to jedyne co powinno sie zrobic to probowac ja totalnie zniszczyc na trybunach, a nie rownac do jej poziomu. Niestety wielu z nas musi sie jeszcze tego uczyc. Po dzisiejszym na A nie pojawie sie przez dlugi czas. Mam nadzieje ze dzisiejszy mecz da wielu z nam do myslenia. Z mojej strony koncze dysksusje. Dzieki za merytoryczne komentarze.
  • 2008-04-05 14:10:56
  • LooZ^
  • Chlopaki, nie rozumiem jednego, marudzicie ze wtracamy sie w wasz styl kibicowania, ale od godziny pouczacie nas co mamy robic. Protest zly, protest be, protestem nic nie osiagniecie. To nasza sprawa, nasz protest i nasze sukcesy i porazki, co wam przeszkadza ze wyszlismy? Jak uwazacie ze brakowalo dopingu to sami mogliscie go robic, nic straconego. Czy moze sily starczylo tylko dwom napinaczom z sektora D ktorzy bluzgali Lechie?

    Posluze sie cytatem z jednej z opraw Legii "to trzeba przezyc, zeby to zrozumiec, zeby w to uwierzyc". Nie zgodzimy sie na kneblowanie naszych ust, zabieranie nam wszystkiego co mamy, nawet jakby nasz protest byl beznadziejny i skazany na porazke.

    Co do Guida, nie martwcie sie o niego, chlop da sobie rade. Co w tym dziwnego, ze szedl do nas z nami pogadac? Pogadalismy, nie znalezlismy wspolnego stanowiska i tyle. Problemem byl delegat, a nie konflikt na linii kibice-prezes.

    I zapewniam was, nie dopuscilibysmy do przerwania meczu, wszystko bylo pod kontrola.

    trops: Problem "ustawek" jest demonizowany. Zapraszam cie na wyjazd do Katowic i Wroclawia. Gwarantuje, ze przekoansz sie ze nie taki wyjazd zly jak go maluja.
  • 2008-04-05 14:13:27
  • trops
  • jojo nie jestes na dobre i zle z pilkarzami odra,to nie byla ich wina tylko trenera,druzyne powinno sie wspierac a nie szmacic i dolowac,kibic pokazuje klase gdy druzyna przegrywa np 0-3 taki jest sport
  • 2008-04-05 14:14:55
  • LooZ^
  • trops: Gdybys nie wyszedl w 91 minucie to bys uslyszal pewnie "czy wygrywasz, czy nie..." spiewane dlugo po zakonczeniu meczu.
  • 2008-04-05 14:16:10
  • petemitchell
  • Looz^ ja chcialbym tylko otrzymac odpowiedz kto dal niektorym takie prawo, zeby bluzgac i wysmiewac ludzi, ktorzy za swoje ciezko zarobione pieniadze, chca spedzic wolny czas na stadionie ogladajac ukochana druzyne? Jak to mozliwe ze sa osoby ktore robia sobie z Sektora A swoje prywatne show? Sory ale moim zdaniem czas niektorych dobiega konca i dopoki to sie nie zmieni to pewnego zreszta marnego poziomu nie przeskoczymy.
  • 2008-04-05 14:16:47
  • shogunek
  • Brak mi słów... ŻENUA i do tego jeszcze kurwa autobus mi odjechał!
  • 2008-04-05 14:18:50
  • LooZ^
  • petemitchell: Nie rob z siebie meczennika, to takie obrazliwe ze ktos krzyknal "emeryci i rencisci" ? Wierz mi ze byly o wiele ostrzejsze propozycje ktore nie byly zapodawane, a ten tekst akurat na oleskiej slychac od dawna.
  • 2008-04-05 14:26:31
  • Mozart
  • Ja podnoszę argument o wolności tego, co się robi i domagając się wolności każdego w to,co robi, Nie krytykuje A za protest, róbcie swoje,ale dlaczego wyzywacie inne sektory?

    Looz^: wyjazdy są demonizowane bo ludzie widzą, jak sie zachowuje A na meczach u siebie. Myślisz,że po tym, co dzisiaj pokazaliście, jak gardzicie innymi, zwiększy się liczba wyjazdowa? Śmiem wątpić
  • 2008-04-05 14:26:42
  • jarasss
  • jak patrzyłem dzisiaj na sektor A to czułem sie jak w zoo patrząc na małpy które wrzeszczały w naszą strone zeby zucic im banany. normalnie wstyd i ganba
  • 2008-04-05 14:28:53
  • michu
  • hmm powiem tak !!!
    wpadlem do kraju bo niestety jestem na emigracji i to co zobaczylem jezeli chodzi o gre odry bylo dla mnie zaskoczeniem.
  • 2008-04-05 14:29:46
  • blast
  • zrozumcie ze to nie dzieki Wam odra gra i wystepuje w drugiej lidze...
  • 2008-04-05 14:33:03
  • petemitchell
  • Looz^ haha. Dobre. Siedze na A, zdzieram gardlo, jezdze czasem na wyjazdy wiec wierz mi ze zadnego meczennika robic z siebie nie chce. Dobrze tez wiesz ze byly rozne inne epitety wypluwane przez pana W. Po prostu dziele sie swoim zdaniem. Jeszcze jedno. Jeśli nie potrafię czegoś robić to tego nie robię. Takie małe podsumowanie moje z dedykacją dla niektórych.
  • 2008-04-05 14:33:37
  • Matiokss
  • To Jest po prostu niemozliwe Odra Opole 2-3 Lechnia Gdansk kurde no tak nie moze byc jak chcemy wygrywac to mamy wygrywac! ale coz nie mozna sie smucic sa jeszcze inne mecze wkoncu Lechnia to 2 druzyna wiec... ale pamietajcie nie mozna sie poddawac i zawsze trzeba wierzyc w Odre! bo wreszcie przyjdzie na nia czas! TYLKO ODRA OKS!
  • 2008-04-05 14:36:02
  • michu
  • sorki kom szwankuje:(
    naprawde odra gra zupelnie inna pilke niz rok temu!!
    szkoda przegranej ale to jest wlasnie pilka to co kochamy i uwielbiamy , jedna z najbardziej nieprzewidywalnych gier!! podobala mi sie postawa ganowicza bardzo bo powiedzmy sobie szczerze gdyby nie bajdziek czy jak mui tam ( sorki ale gtego goscia nie znam) nmecz ulozylby sie zupelnie innaczej. Facet zupelnie nie walczył , wszedla na koncowke i dwie akcjie z jego strony.
    co do protestu kibicow to popieram bo wiem jak to jest z nasza skurw... [policja to co mi ziomus opowiadal z katowic to jest nie normalne .wiadomo kibice nie sa swieci ale jednak jak mowia zyjemy w panstwie prawa!!!! gowno prawda....!!!
    najbardziej jednek wkurzyli mnie ludzie ktorzy opuscili stadion przy wyniku 2-2 . tacy to najlepiej niech nie przychodza na mecze po co oni komus .
    albo sie jest za oderka albo nie .
    pozdro dla wszystkich ktorzy dalej wierza w odre!!!!aczkolwiek panowie zaczyna sie walka o 2 lige!!
  • 2008-04-05 14:36:24
  • Pabblos
  • petemitchell - mam odpowiedź. musimy przychodzić na mecze i się solidaryzować. Nie wystarczy że kochasz swoją drużynę. Musisz to tego szczerze nienawidzić wszystkich niebieskich, jebać pzpn ile wlezie, do tego nosić bluzę KKK, za zarobione pieniądze oglądać sektor od tyłu, i znać wszystkie tytuły piosenek ("jaka to melodia"). Wtedy będziesz solidarny. Acha do tego musisz obrażać swojego ojca który kiedyś przyprowadził Cie pierwszy raz na Oleską a teraz siedzi sobie w sektorze D i ogląda swoją drużynę. Wtedy będziesz zajebiście solidarny. I razem z Siwy.oks będziesz mógł zakrzyknąć "serdeczny huj wam w dupę"

    Zastanówcie się chłopaki o co Wam tak naprawdę chodzi. Dzisiaj delegat dał ciała, kibice lechii dali ciała, na boisku paranoja no to trzeba było się przypierdolić do ... kibiców Odry ...
  • 2008-04-05 14:37:58
  • petemitchell
  • Pabblos - nic dodać nic ująć. Trafiłeś idealnie w sedno sprawy. Pozdrawiam.
  • 2008-04-05 14:40:56
  • jeruna
  • wstyd ku rwa i tyle.
  • 2008-04-05 14:52:55
  • kamikaze1982
  • po pierwszed do SIWY OKS!!!!dziecko ile ty masz lat bo pierd...is jak 12 latek...pewnie wiecej nie masz, niedalej jak 4 lata temu w 3 lidze na mlynie bylo 70-90 osob, reszta miala odre w dupie jak gralismy w koncowce 3 ligi, ale teraz wielkie kozaki....bo chodza od roku na mecze!!!kur.....wa dzis to byla zenada, brawo!!!lspora grupa kibicow napewno juz nie pokaze sie na oleskiej!!!brawo dla pana bluzgajacego inne sektory,,,,bardzo na poziomie....protest protestem, to wasze grono chcialo w nim uczestniczyc....i OK.WASZA SPRAWA!!!A co by bylo do chol...y gdyby ktos Wam np.z sektora D powiedzial nie nie ma protestu zostajecie?zrobilibyscie tak?...jeszcze raz Wam gratuluje, bo kilkaset osob napewno dlugo nie zobaczymy,,,,co wiaze sie z brakiem kasy..a w Naszej sytuacji(ogromny dlug)kazdy grosz jest wazny!!!!NO ALE CO????ODRA TO PRZECIEZ WY, A NIE MY......GRATULUJE POSTAWY....I czekam na jakis madry koment pana Siwy OKS!
  • 2008-04-05 14:55:28
  • jeruna
  • po dzisiejszym meczu, osmieszajacym dopingu gleboko sie zastanowie nad chodzeniem na mlyn. nigdy nie bylem na "wąsie" ale mysle ze coraz czesciej zaczne tam chodzic. nie mam ochoty na wysluchiwanie wiesniackich nut z komorki jak i zenujacych okrzykow. kultury i mozgu troche bo niektorzy ledwo funkcjonują ze swoimi "orzeszkami" w czaszce.
  • 2008-04-05 14:55:50
  • kamikaze1982
  • Pablos....brawo za madry koment, masz calkowita racje!Pozdrawiam!!
    Ja tez naleze do tych co nie z Odra, dopiero 15 lat chodze na Oleska, nie bluzgam rentnerow, zajadam slonecznik, wiec dupa ze mnie a nie kibic!
  • 2008-04-05 14:59:09
  • xxZadiOKSxx
  • zal ja już na komenty nie patrze bo co wypowiedz obrzydzacie mi chodzenie na mlyn ;/
  • 2008-04-05 15:07:10
  • Faziol
  • Jestem przeziębiony i może dlatego trochę przymulony, ale ja krzycząc "emeryci i renciści" krzyczałem tylko i wyłącznie do tych, którzy opuszczali stadion jeszcze przed ostatnim gwizdkiem sędziego. I choć hasło rzucone było parę sekund za późno myślę, że dotyczyło tylko tych spieszących się. To nie jest postawa kibica tylko pieprzonego ignoranta, więc nie dziwcie się reakcji sektoru A, który w większości zdziera gardła przez cały mecz. Widząc takie dziadostwo ze strony pikników myślę, że mamy prawo krzyczeć co czujemy.
    Niestety boję się, że taka jest już specyfika stadionu przy Oleskiej, osoby spoza sektoru A nie chcą się bawić na meczu i stąd taka bariera między kibicami Oderki. A tak nie powinno być.
  • 2008-04-05 15:08:12
  • Pabblos
  • petemitchell - mam odpowiedź. musimy przychodzić na mecze i się solidaryzować. Nie wystarczy że kochasz swoją drużynę. Musisz to tego szczerze nienawidzić wszystkich niebieskich, jebać pzpn ile wlezie, do tego nosić bluzę KKK, za zarobione pieniądze oglądać sektor od tyłu, i znać wszystkie tytuły piosenek ("jaka to melodia"). Wtedy będziesz solidarny. Acha do tego musisz obrażać swojego ojca który kiedyś przyprowadził Cie pierwszy raz na Oleską a teraz siedzi sobie w sektorze D i ogląda swoją drużynę. Wtedy będziesz zajebiście solidarny. I razem z Siwy.oks będziesz mógł zakrzyknąć "serdeczny huj wam w dupę"

    Zastanówcie się chłopaki o co Wam tak naprawdę chodzi. Dzisiaj delegat dał ciała, kibice lechii dali ciała, na boisku paranoja no to trzeba było się przypierdolić do ... kibiców Odry ...
  • 2008-04-05 15:21:03
  • muaythay,scotland
  • hehe,dziwi mnie wasz dylemat co do kibicow opuszczajacych stadion przed ostatnim gwizdkiem,
    uczeszczam na stadiony w szkocji czesto i ziawisko opuszczania stadionu przed koncem to normalka.
    np;na celtic glasgow zazwyczaj w 80-ej miucie jest ok.40 tys,widzow z 65tys.
    podobnie jest na fc rangers,ludzie wychodza wczesniej by zlapac metro,uniknac korkow-no i zeby zajac miejsce w pub-ie,tak samo jest w edynburgu,dudnee i w calej anglii rowniez.
    wiec niema czym sie martwi....POZDRAWIAM CHULIGANOW ODERKI
    RANGERS+ODRA
  • 2008-04-05 15:27:33
  • Faziol
  • muaythay,scotland - Rozumiem, ale w Opolu metra nie mamy, korki po meczu nie są aż tak straszne, po meczu jeszcze nigdy nie miałem problemów z wyjazdem spod stadionu, co do pubów w Opolu się nie orientuję, więc się nie wypowiadam. Chodzi o tych, którzy opuszczają stadion ze względu na wynik. "Piłka nożna dla kibiców"- wychodzi na to, że w Opolu nie ma kibiców, bo wszyscy mają wszystkim coś do zarzucenia.
  • 2008-04-05 15:37:42
  • muaythay
  • niebede wiecej sie wypowiadal na wasz temat bo niema sensu...
    dodam tylko ze bardzo mi przykro ze w moim rodzinnym miescie,nadal jest lipa z futbolem i kibicami....po co te rozkminy...jebac tych co przychodza na odra dla wyniku.
    pozdrawiam wilusia,ekipe malinka i wszystkich wariatow z pod znaku afera..
    co do joja to ukrece ci glowe gnido.
  • 2008-04-05 16:04:29
  • trops
  • LooZ nie ponizaj kibiocw ,nigdy nie wychodze wczesniej.gdybys przeczytal dokladniej zrozumialbys,w ferworZe emocji wybaczam ci:)
    chodzilo mi o sezon np za trenera copjaka. a nie dzisiejszy mecz w ktorym i tak jestem w pewnych kwestiach kibicowskich przeciw
  • 2008-04-05 16:08:07
  • Moraw
  • Dzisiejszy mecz to poprostu ŻAL.PL!!!!!!!!!!!
  • 2008-04-05 16:28:48
  • Komar88l
  • Marudzicie jak stare baby... Płaczecie, że protest był, marudzicie, że doping nie taki, ciągle coś nie pasuje... A sami co robicie? Jako "wierni" kibice opuszczacie stadion przed końcem meczu, krytykujecie innych, napinacie się na necie - bo na tylko tyle Was stać. Dzisiaj na stadionie ponad 3500 ludzi, a jak przyjedzie do nas Kmita to nawet połowy nie będzie... Tacy właśnie z Was "kibice".
    I żeby nie było - dedykowane osobom o w/w postępowaniu!
  • 2008-04-05 16:40:12
  • koni_oks
  • Banda sprzedawczykow, albo banda frajerow. Na dzien dzisiejszy nie mam zludzen, ze Odra to jeden z tych dwoch wariantow.
  • 2008-04-05 17:46:40
  • aja 67
  • jeśli BóG to widział to zapłakał i kibice i drużyna na dnie
  • 2008-04-05 23:39:39
  • qtasinsky
  • Zakompleksiona dzieciarnia z sektora A. Nie przejmowałbym sie tym zbytnio. Niech sobie wieszaja co chca i puszczaja Mazowsze jak im sie podoba. Mnie to tam nie przeszkadza, tylko szkoda ze sie z nas w Polsce smieja. Taka tam patologia - nic groznego... Kulminacja bylo zejscie z sektora, a w tym czasie po piknikach i wąsach, którzy to podobno ch... sa nie kibice, przechadzaly sie dwie panienki i zbieraly na... oprawe. Szkoda dziewczyn na prawde urodziwe "nastki", a nasluchac sie musialy za kolegow... Druga ekipa byla czworka 10-latkow z puszka. Rozumien ze to Odra to oni a nie ja (52 lata).
  • 2008-04-06 00:15:44
  • samsung
  • teraz to kibice z sektora A sa zli bo wyniku nie ma.ktos was bluzgal?jakos nie przypominam sobie,a "emeryci i rensicsci" to bylo skierowane do osob ktore opuscili stadion po straconych bramkach a nie do tych co zostali.narzekacie ze niby zostaliscie zbluzgani przez sktor A a kto darl morde z krytej "sciagac to kurwa" i inne jak delegat zagrozil ze przerwie mecz?podczas wychodzenia z sektora nikt was nie bluzgal tylko W. mowil ze wszyscy jestesmy Odra i zeby olac te szopki ktore odstawial delegat PZPN wiec nie tlumaczcie teraz ze nie wiedzieliscie o co chodzi.a to ze nie przyjdziesz jeden z drugim na sektor A to jakos mi zbytnio nie przeszkadza bo Ci co maja byc sa zawsze,a wy poprostu okazecie sie najslabszymi ogniwami.a teraz mnie zbluzgajcie bo dobrze to wam tutaj wychodzi.pozdro dla tych co byli i beda z Odra!
  • 2008-04-06 00:32:17
  • semp
  • Wydaje mi sie ze na stronie kibicow powinniscie napisac pare slow co i jak z transparentem z protestem i z wszystkim tym czego musze sie domyslac Wynikiem jestem przygnebiony atmosfera zgruzowany Nie chce sie wcinac miedzy wodke a zakaske i doradzac nic tez nie bede bo madry rady nie potrzebuje a glupi nie skorzysta ale nie moge sie powstrzymac od stwierdzenia ze zamiast protestowac trzeba bylo dojebac Motorowi O czym to wogole bylo o Motorze czy o GKSie ? Jak o GKSie to tym bardziej w dupie to mam choc bardzo mi zal tych chlopakow ale dla mnie paly zawsze byly niejako wliczone do rachunku Gdzie drwa rabia tam wiory leca Z bezprawiem powinno walczyc sie w sadach a nie na stadionach Bawilem sie w protesty i transparenty i malowanie na murach w 80tych i to w sprawach bardziej podobno szczytnych niz rozgrywki pilkarskie Teraz widze ze tracilem czas Szkoda czasu na "polityke" zwlaszcza na stadionach Doping na pelnej i zwyciestwo to jest cel Jak bym chciel protestowac i jebac wszystkich tych ktorzy mysla czuja i robia inaczej niz ja (tak jak ci co wychodza wczesniej) to musialbym rzucic prace rozwiezc sie zrzec sie ojcostwa i protestowac napinac sie i bluzgac tych co sa inni i i tak zycia by mi nie starczylo zeby dopiac swego Smutna to perspektywa i wole pozostac soba dopingujac moja druzyne nie patrzac na to kto i co Niech kazdy odpowiada za siebie Szczrze mowiac to juz nie moge doczekac sie do tego kiedy bede rencista Lepiej byc rencista niz obszczymurem w kwiecie wieku bez pracy Robic swoje a nie opierdalac sie na innych Takie jest moje zdanie Ale co ja tam qwa wiem...?
    P.S. ja tez zauwazylem ze cieniarze wychodza wczesniej wszedzie Wiadomo ze Ty jestes najlepszy kibic
  • 2008-04-06 00:35:55
  • Kris
  • LooZ ty nie tlumacz co bylo na tym zalosnym transaprencie i jaki jest regulamin PZPN. Odpowiedz PO CO, NA CO i DLACZEGO?! To, ze policja jest be to ja wiem od lat. Wiem tez ze Odra ma klopoty a takie dzialania na pewno nie pomagaja naszemu kochanemu (prawda?) klubowi. Zajmij sie lepiej strona (dalej 0:0) a nie wyglaszaj oratorskich popisow, bo mnie szkolic nie musisz.
  • 2008-04-06 00:44:19
  • Mozart
  • Samsung,'darli morde', żeby to zdjąć bo się bali,że przez to mecz będzie przerwany, logiczne chyba nie? To,że ktoś mówił,żeby zdjąć ten transparent bo może być mecz przerwany, nie oznacza,że wiedział, co jest na nim napisane i o co chodzi
  • 2008-04-06 00:45:25
  • MarcinOKS
  • Ludzie, zamiast się kłócić o jakiś głupi transparent powinniśmy się skupić na następnych meczach. Przed nami Poznań na wyjeździe i punkty. Później musimy powalczyc u siebie z Bielskiem, nastepnie Łowicz i Zabierzów lejemy bez problemu :)
  • 2008-04-06 00:59:44
  • MarcinOKS
  • http://www.youtube.com/watch?v=LwqG9fR6MXs

    skrót
  • 2008-04-06 01:13:10
  • masterG
  • na razie w plebiscycie na frajerów roku 2008 bezapelacyjnie wygrywają piłkarze ODRY, ale nic to, co nas nie zabije to nas wzmocni, liczę na wegraną w najbliższych meczach ...a Feciu to chyba zbyt szybko uwierzył, że jest najlepszym bramkarzem II ligi, a szkoda, bo wcześniej bronił naprawdę b. dobrze
  • 2008-04-06 01:41:49
  • kiew
  • To już dorzucę swoje trzy grosze. Niestety wkradło się wiele absurdów na nasz stadion i to one wszystkiemu winne . Po pierwsze : Z jednej strony oczekuje się wspołpracy całego stadionu z sektorem A i solidarności, a z drugiej gdy ktoś z B sugeruje/chce sciągnąć flagę z pomiędzy tych sektorów, to pada argument "Nie, bo tu jest sektor A. Jak chcesz patrzeć to tu przyjdź". Solidarność ? Współpraca ?

    Po drugie : Irytująca jest postawa młodzieży ( i nie tylko ) z młyna. Pojechali na jeden, dwa , pięć wyjazdów ( typu Chorzów, Sosnowiec, Jastrzębie ), chodzą ze dwa lata na A i są wielkimi kibicami, lepszymi o reszty. I nie chodzi o to, że oni są gorsi, bo kiedyś trzeba zacząć chodzi, ale lepsi też nie są. Wpisywali się tu ludzie, którzy chodzą po 15 lat na mecze mimo że nie z A. Chodzili jak Odra walczyła o utrzymanie w 3 lidze albo grała w środku 3 ligowej stawki. Wtedy na sektor A szło się pogadać, bo dopingu nie było, bo i z kim jak na sektorze może 50 osób ? I trzeba przyznać, że Odra to oni i wy.

    Po trzecie : Puszczanie melodyjek było moim zdaniem śmieszne, bo w momencie jak na boisku nic się nie działo, a pokazywało jak łatwo zrobić z meczu piknik, także jak dla mnie na plus. A gdy w meczu się zrobiły emocje to i doping wtedy właśnie bardziej piłkarzom potrzebny wrócił.
  • 2008-04-06 01:55:03
  • karlitos
  • Jako że już jest ranek nast dnia i zdecydowanie ochlonołem chcialem napisac pare słów o meczu. 1. Odra nie grała źle - uważam że w 1 połowie najlepiej w tej rundzie. 2. Lechia gra ostatnio świetnie i jestem poełen podziwu dla ich postawy w ostatnich minutach - pokazali charakter i niemałe umiejętności. 2. Mecz przegrany frajersko, wine za to ponosi niestety trener który w moim odczuciu taktycznie spier.... koncówke (zero zmian wspogających defensywe) ps. bajdzak przy drugim golu to kur... szkoda ze sie nie polozyl, jestem pewein ze grodzki by dogonil tego typa(buzałe) 4. Gramy dalej, lepiej pprzegrac z viceliderem po walce, nawet w takich okolicznosciach niz gładko 0:2 jak w ubiegłym sezonie 5. Analogia bolton vs arsenal eheheh 6. CZY WYGRYWASZ CZY NIE JA I TAK KOCHAM CIE !!!!!!!
  • 2008-04-06 02:01:04
  • KapitanNemo
  • Niestety prawda jest taka, że zespół prezentuje 50% swoich możliwości. Zawodnicy są niezgrani, a na boisku mają o to do siebie pretensje. Trener "Dalejlama" nie ma kontaktu z drużyną (nie zna języka) i z boku stojąc przygląda się na wydarzenia zamiast od razu reagować, dawać instrukcje. Zmiany w meczu z Lechią były za późno. Drużyna zagrała bez większej ambicji. Zobaczyli, że dostają na tacy dwa prezenty na początku (słuszna decyzja sędziego) meczu i później przeszli obok niego. Kiedy było 2-0 to panowie poczuli się mistrzami świata. Jeszcze nie skończyli się cieszyć, jak piłka po szybkiej akcji Lechii trafiła do naszej bramki. Końcówka to już była tragedia! A przecież to Odra grała w przewadze jednego zawodnika.
    Uważam, że piłkarsko niektórzy zawodnicy to I liga: Felipe, Samba Ba, Ugo, ale jako zespół niestety nie "zatrybił". Wielka szkoda.
  • 2008-04-06 02:08:22
  • masterG
  • ...KapitanNemo, jeżeli chodzi o Felipe, to się zgodzę, ale stwierdzenie, że Ugo prezentuje poziom I-ligowy, to wielkie nieporozumienie
  • 2008-04-06 02:14:38
  • shogunek
  • Gdyby Ugo był szybszy to naprawde byłby bardzo groźny...
  • 2008-04-06 02:32:43
  • Odra_1945_Opole
  • gdyby babcia miała wąsy... tylko odra ma druzyna tylko odra ma jedyna tylko odra moim zyciem tylko odra serca biciem OKS OKS OKS OKS OKS OKS OKS OKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSS
  • 2008-04-06 02:39:20
  • Last Drakkar
  • Witam!
    Za nami kolejne spotkanie Odry. Mecz niewątpliwie ciekawy, także pod względem kibicowskim. Nasz stadion odwiedziła nareszcie liczna grupa fanów gości, nasz młyn również wyglądał nieźle.
    Kwestia dopingu to sprawa bardzo złożona, zdajemy sobie jednak sprawę, ze należy podjąć wszelkie możliwe działania aby był on coraz lepszy. W związku z tym zadebiutował wczoraj zakupiony przez SSOO megafon oraz sfinansowana przez Grupę Last Drakkar ’06 podstawa pod bęben, która mamy nadzieję, z czasem, ułatwi nam równe i wolniejsze (!) śpiewanie.
    Najważniejszym jednak wczoraj punktem kibicowskim był spór o transparent jaki zawisł na płocie naszego sektora. Aby rozwiać wszelkie wątpliwości na jego temat informujemy, ze znajdował się na nim napis „STOP katom w niebieskich mundurach”. Zawisł on na płocie jako nasz wyraz solidarności z kibicami GKSu Katowice oraz forma protestu przeciw działaniom policji takim jak te w Krakowie - Mydlinkach. Pragniemy też zauważyć, że na transparencie nie znajdowały się jakiekolwiek „treści zakazane” i tym bardziej nie rozumiemy cenzorskich zapędów delegata PZPNu. Efektem destrukcyjnych działań tegoż pana był protest jaki miał miejsce na początku II połowy spotkania. Wyrażamy swój żal z powodu, ze kibice z trybuny krytej nie uznali za stosowne wyrażenie solidarności z nami, ani wyrażenie sprzeciwu przeciw działaniom policji i piłkarskiej centrali.
    Z powodu tego protestu Grupa LD ’06 rezygnuje z prezentacji zaplanowanej na II połowę oprawy (której elementy zauważył z pewnością każdy kto znajdował się na sektorze „A”). Sytuacja w której nie możemy przygotowanej oprawy pokazać zaczyna nas prześladować, zapowiadamy więc, że na pierwszym meczu Odry w Opolu, na którym będzie wystarczająca ilość osób oprawa ta zostanie zaprezentowana.
    Zdjęcia podstawy pod bęben:
    http://i28.tinypic.com/2meboux.jpg
    http://i25.tinypic.com/1z5hkyf.jpg
    Podajemy również do wiadomości, że:
    -Przed meczem z Polonią Warszawą została opróżniona puszka w sklepie Strefa Kibica. Znajdowało się w niej 100,30zł. Wszystkim, którzy postanowili w ten sposób wspomóc naszą działalność bardzo dziękujemy!
    -Przypominamy, że numer gg grupy nie jest serwisem informacyjnym. Nie będziemy na nim udzielać informacji na temat narodowości Roberta Kubicy (!), ani też spraw SSOO czy Strefy Kibica, gdyż jest to numer Grupy Ultras i nie jesteśmy upoważnieni do udzielania informacji na tematy wykraczające po za jej zakres działań! Dlatego prosimy o zastanowienie się, zanim napiszecie coś do nas.
    Dziękując za pomoc i wyrozumiałość:
    Grupa Last Drakkar '06

    P.S. W czasie meczu zostało zebrano 423,63. Pieniadze to zostały równo podzielone na przyjęcie zgód, które licznie nas wczoraj wsparły oraz na cele Grupy Ultras.
    Wszystkim, którzy dożucili się dziękujemy
    LD '06
  • 2008-04-06 02:51:20
  • kiew
  • A i jeszcze może parę słów o samym meczu. Marcin Feć zafundował nam wczoraj 0 wartych uwagi interwencji i dwie bramki. Pan Konopelsky moim zdaniem nie godny jest nawet naszych rezerw. Zagrał w meczu JEDNA dobra piłkę !!! I miał duży udział i przy 2 i przy 3 bramce. Przy drugiej tak krył skrzydłowego, że ten mimo braku zwodu go zgubił. A przy trzeciej tak z panem Bajdziakiem podwoili krycie, że zawodnik Lechii minął ich bez problemu i wyszedł na 30 metr na wprost bramki bez krycia. Te dwa błędy go niemal skreślają. W połączeniu z cała resztą meczu jego postawa go zupełnie dyskwalifikuje. Marek Tracz zupełni zagubiony na skrzydle. Filipe choć efektownie to pierwsza bramka na jego konto, bo jego strona, on zgubił krycie. Ganowicz dwie bramki, ale niestety faul z ostatniej minuty z którego padła bramka bardzo bezmyślny i moim zdaniem za takie wejście bez zastanowienia powinien dostać czerwona kartkę !!! Mały plusik dla Samba Ba. Duzy plus dla Copy. Reszta mocno przeciętnie.
  • 2008-04-06 03:25:51
  • Albert
  • Pragnąłbym zwrócić uwagę wszystkim, którzy poczuli się obrażeni, że w czasie wczorajszego meczu nikt nie obrażał naszych kibiców. Śpiewano tylko "emeryci i renciści", "Odra to my" oraz "gdzie uciekacie". I proszę mi nie mówić, że nie należało tego robić, bo jak ktoś nie jest z drużyną cały czas to nie jest jej kibicem. Żadnego obrażania nie było, a to, że ktoś nie uważa za stosowne solidaryzować się z nami i zaprotestować przeciw temu, co robi z NAMI WSZYTSKIMI policja i pzpn to wstyd.
  • 2008-04-06 03:26:44
  • QLOP_88
  • CHUJ Z WYNIKAMI ODERKO JESTESMY Z WAMI !!!
  • 2008-04-06 03:33:23
  • aja 67
  • panowie bez urazów za dwa tygodnie wszyscy na oleską wspulny doping drużyna do grania pełna rechabilitacia i jedziemy dalej TYLKO ODRA OKS
  • 2008-04-06 03:36:24
  • samsung
  • jestescie oburzeni dopingiem a co sami zrobiliscie do tego zeby ulepszczyc ten doping?NIC.tylko marudzicie i placzecie.gdyby nie sektor A to juz dawno na trybunach rosly by chwasty i maki a odra grala by po nizszych ligach bo zaden powazny grajek nie lubi grac w klubie gdzie atmosfera przypomina dozynki.i nie obchodzi mnie to ile lat kto z was kibicuje.pan waldek chodzi na mecze 40 lat i jego wklad ogranicza sie do ciaglego marudzenia a maly krzysio chodzi na mecze od 2 lat ale co mecz zdziera gardlo za swoja ukochana druzyne wiec przestancie tu swirowac kto ile lat chodzi.a ty pabblos nie swiruj tu z jakimis waznymi informacjami bo jedyne co zostalo zauwazone to nasze wyjscie z sektora na znak protestu.
  • 2008-04-06 03:37:24
  • petemitchell
  • Dobra napisze to jeszcze raz bo niektórzy nie rozumieją albo nie chcą zrozumieć. "Czy to co robi nas mlynowy jest postawa godna takiej funkcji i czy nie osmiesza nas przed badz co badz czolowa ekipa kraju jaka jest Lechia? Tylko o to mi chodzi." Panowie odpowiedzcie mi w koncu na to pytanie??!! Pierdolenie przez 10 minut bzdur do ludzi siedzących 50 metrów dalej przez megafon, puszczanie bzdurnych melodyjek zamiast zajęcie się prowadzeniem dopingu to moim zdaniem żenująca postawa.

    Samsung:"gdyby nie sektor A to juz dawno na trybunach rosly by chwasty i maki a odra grala by po nizszych ligach bo zaden powazny grajek nie lubi grac w klubie gdzie atmosfera przypomina dozynki." Jeden klub Ci wymienie: Groclin Dyskobolia Grodzisk Wielkopolski i wszystko na ten temat. Rozumiesz?
  • 2008-04-06 04:07:07
  • NoName88
  • a ja wymienię Ci 2 Hydrobudowa ?
    Pogoń Szczecin ? masz coś do powiedzenia ?
  • 2008-04-06 04:21:18
  • QLOP_88
  • petemitchell :
    Jesli Ci sie nie podoba na Oleskiej to nie chodz na mecze a jeźdź do Grodziska jesli tak Ci sie to podoba...Bo w Opolu nigdy nie bedzie tak jak w Grodzisku i mozesz tylko o tym pomarzyc.A po 2 popatrz na inne stadiony w Polsce,tam caly stadion dolancza sie do dopingu i to jest prawdziwa atmosfera a nie siedzenie caly mecz i wpierdalanie slonecznika i marudzenie.Gdybyscie sie regularnie przylanczali do dopingu i nie wychodzili przed koncem meczu bo Odra przegrywa to nie bylo by wyzwisk typu: "emeryci","rencisci" czy "wasy".
  • 2008-04-06 04:22:05
  • petemitchell
  • Ahahaha pomyliłeś się człowieku. Mój argument jest prosty, piłkarz gra tam gdzie mu płacą a nie tam gdzie jest atmosfera na trybunach. Więc argument Samsunga jest troche nietrafiony.
  • 2008-04-06 04:22:34
  • petemitchell
  • QLOP_88 poczytaj całą tą rozmowe w tym temacie i zastanów się o co mi chodzi. Później komentuj.
  • 2008-04-06 04:24:19
  • LooZ^
  • "Czy to co robi nas mlynowy jest postawa godna takiej funkcji i czy nie osmiesza nas przed badz co badz czolowa ekipa kraju jaka jest Lechia? Tylko o to mi chodzi."

    Lechia nie jest czolowa ekipa w kraju, na tym mozemy zakonczyc te dyskusje.
  • 2008-04-06 04:26:36
  • QLOP_88
  • Jesli nie podobal Ci sie doping to dlaczego sam nie zaczoles prowadzic na sektorze C i D.Wtedy mial bys wg. Ciebie prawdziwy doping.Najpierw cos sam zrob a pozniej dopiero krytykuj...
  • 2008-04-06 04:30:54
  • petemitchell
  • Ok LooZ^. Szanuje twoje zdanie choć mam inne. Kończymy dyskusję.
  • 2008-04-06 04:32:05
  • petemitchell
  • Napisałem ci człowieku żebyś przeczytał całą dyskusję. Zawsze od lat chodze na A. Czytaj ze zrozumieniem. Ja pierdole...
  • 2008-04-06 04:33:06
  • Kingshark
  • Panowie nie ma co się licytować cały mecz to obraz rozpaczy (gra, doping,oprawa no i wynik) -chłopaki z Lubina mieli ubawa. Trzeba wyciągnąć wnioski.
  • 2008-04-06 04:34:21
  • QLOP_88
  • petemitchell w takim razie sory byle pewien ze jestes jednym z tych napinaczy z C.
  • 2008-04-06 04:39:10
  • petemitchell
  • Nie jestem, ale poprostu pewne rzeczy na A mi się nie podobają więc poprostu o tym napisałem. Pozdro.
  • 2008-04-06 04:43:12
  • kamikaze1982
  • do samsunga i QLOP_88 wasze wypowiedzi tylko pokazaly jak wybitnie inteligentni jestescie QLOP wez no ty czlowieku czytaj ze zrozumiemiem!!a po drugie to w Polsce cale stadiony dolaczaja sie do dopingu!??to sa moze 2, 3 przypadki, ale tam tez mlyn i solidarnosc kibicowska jest normalna, to juz kolejny przypadek obrazania swoich kibicow, przez wiekszosc osoby, ktore maja 16-18 lat...zenada!,samsung?gdyby nie sektor A, to nie byloby 2 ligi, wez sie nie osmieszaj,Prosze Cie, nie a do LooZ, robisz bardzo dobra robote tutaj szacunek za to ,ale nie majac zadnych normalnych argumentow do zadawanych pytan i pisanych wnioskow ad.tego artykulu, dajesz bezsensowne odpowiedzi....dziwna ironia.

    SKRECA MNIE POPROSTU CZYTAJAC TYCH NIEKTORYCH WIELKICH KIBICOW, CO TO TAK SIE POSWIECAJA, TAK SIE DRA, JAKBY NIE ONI ODRA BY NIE ISTNIALA itp......WIEC JESZCZE RAZ NAPISZE!!!!!.....GDZIE WIEKSZOSC Z WAS BYLO JAK GRALISMY w 3 LIDZE?GDZIE BYL DOPING?GDZIE MLYN?GDZIE TEN SEKTOR A co to dla ODRY ZROBIL BY WSZYSTKO?????

    Prosze wiec co niektorych, aby skonczyli sie osmieszac.Dziekuje!
  • 2008-04-06 04:46:08
  • usch88
  • Nie Będzie Kibiców , nie będzie Odry ...
  • 2008-04-06 06:03:57
  • Mozart
  • Nikt sektorowi A nie zarzuca,że wychodził ze stadionu, chcecie to idźcie nawet na basen, tylko czemu, jeżeli ktoś nie chce robić tego, co zarządzicie prowadzący zaczyna się wyzywanie? KAŻDY MA PRAWO KIBICOWAĆ JAK MU SIĘ TO ŻYWNIE PODOBA. Nikt nie wiedział o co chodzi,a jazda jest na ludzi,którzy siedzą i oglądają bo nie chcą robić tego, co chcecie
  • 2008-04-06 06:17:31
  • nc
  • Sektor "A" ośmieszył Opolski Klub Sportowy "Odra" Opole w całym Kraju! Wstyd! Wstyd! Wstyd! A wypowiedzi jakiegoś śmiesznego leszcza typu "jojo" powinny być kasowane, ponieważ ośmieszają Opolski Klub Sportowy "Odra" Opole. "jojo" masz stalinowski kręgosłup! Idź się lecz chłopczyku na nogi, bo na głowę już za późno! Wypierdalać szmaty!
  • 2008-04-06 08:19:41
  • nc
  • SEKTOR A = NIC, albo WIELKIE NIC!
  • 2008-04-06 08:21:00
  • Faziol
  • To prawda, że piłkarz idzie grać tam gdzie mu płacą, ale piłkarze często wspominają o tym, jak ważny jest dla nich doping kibiców. Na meczu z Piastem w poprzedniej rundzie była moja koleżanka, fanka Lecha Poznań. Po meczu zapytałem jej jak jej się podobał mecz. Odpowiedziała, że widać różnicę między poziomem pierwszoligowym i drugoligowym. Powiedziała, że prowadziliśmy fajny doping jak na stosunkowo nieliczny młyn, ale siedziała na sektorze B i najbardziej nie podobała jej się postawa ludzi, od których można było jedynie usłyszeć krytyczne opinie na temat gry o której nie mają pojęcia oraz odgłos łupanego słonecznika. Mi brakuje duszy na stadionie, żeby cały sradion podniósł ręce musimy krzyczeć to w dwóch turach, a i tak spiker musi nam dodatkowo w tym pomagać. Marzenia o "żywym" stadionie w Opolu są chyba nierealne.
  • 2008-04-06 09:13:32
  • Faziol
  • To prawda, że piłkarz idzie grać tam gdzie mu płacą, ale piłkarze często wspominają o tym, jak ważny jest dla nich doping kibiców. Na meczu z Piastem w poprzedniej rundzie była moja koleżanka, fanka Lecha Poznań. Po meczu zapytałem jej jak jej się podobał mecz. Odpowiedziała, że widać różnicę między poziomem pierwszoligowym i drugoligowym. Powiedziała, że prowadziliśmy fajny doping jak na stosunkowo nieliczny młyn, ale siedziała na sektorze B i najbardziej nie podobała jej się postawa ludzi, od których można było jedynie usłyszeć krytyczne opinie na temat gry o której nie mają pojęcia oraz odgłos łupanego słonecznika. Mi brakuje duszy na stadionie, żeby cały sradion podniósł ręce musimy krzyczeć to w dwóch turach, a i tak spiker musi nam dodatkowo w tym pomagać. Marzenia o "żywym" stadionie w Opolu są chyba nierealne.
  • 2008-04-06 09:13:43
  • Faziol
  • Wybaczcie dwa wpisy i słowo "sradion", nie chciałem obrażać naszego stadionu hehe.
    Pozdrowienia.
  • 2008-04-06 09:16:30
  • DEMON
  • Wydaje mi sie że już wystarczy tej polemiki na forach na temat sobotniego meczu!!!Dajcie już spokój z tym narzekaniem i napinaniem się na każdego po kolei!! Myślę że wszyscy bardziej i mniej winni tego co zobaczyliśmy w sobotę na oleskiej przemyśleli poważnie sprawę i wyciągną z tego odpowiednie wnioski(oby słuszne)! Trzeba zapomnieć i skoncentrować się na kolejnym ważnym dla Naszej Oderki meczu.__DUMNY PO ZWYCIęSTWIE, WIERNY PO PORAżCE__ Pozdro for All
  • 2008-04-06 12:27:20
  • Adasiek
  • Może zamiast sektor A narzekać czego to pozostała część stadionu nie zrobiła w następnym meczu Odry u siebie nawiązała współprace z "wąsami". To Wy macie nadawać rytm a reszta się dołączą, spiker tez powinien nadać rytm kibicowaniu jeśli Wy nie dajecie sobie rady.


    Ta napina pana W.... z tym puszczaniem muzyczek z komórki była trochę nie na miejscu takim sposobem nigdy w Opolu nie będzie dopingu na dobrym poziomie. Hasło "ODRA TO MY" nie na miejscu, ODRA TO WSZYSCY ALBO NIKT

    pozdro dla ludzi ze zdrowym rozumem
  • 2008-04-06 13:38:01
  • Komar88l
  • Powtarzamy - słowa te kierowane były WYŁĄCZNIE dla osób, którzy opuszczali stadion przed końcem, bo wynik im się nie podobał, NIE dla wszystkich na krytej.
  • 2008-04-06 15:17:40
  • kamikaze1982
  • Obrazanie sie zaczelo jak jeszcze ani jedna osoba nie wychodzila....wiec o czym ty komar gadasz??!!
  • 2008-04-07 03:52:46
  • petemitchell
  • Panowie dzisiaj na spotkaniu poważnie porozmawiamy i napewno dojdziemy do mądrzejszych wniosków i rozwiązań niż podczas tej dyskusji.
  • 2008-04-07 04:09:56
  • Black Wizard
  • Komar co ty stary p-dolisz!? Po-ebało cię!? Protest był głupi (zwłaszcza wyjście ze stadionu!) a okrzyki 'Solidarność' - to kompromitacja!!! Nie ja rządzę na A, więc się podporządkowałem, ale chcę się podzielić swoimi uwagami. Na sek.A też trzeba myśleć! Raczej skupić się na dopingu dla swojej drużyny - to przede wszystkim, potem protesty i inne pierdoły, bo to są pierdoły! Obrażać sięna własny klub i jeszcze bluzgać wąsów!? Zależy ci na klubie to siedź cicho - te wąsy też bulą za bilety , czym dokładają swoją cegiełkę do tego, żeby Odra nie zatonęła! To trzeba zrozumieć! Jacy by nie byli, to minimum szacunku im też się należy... Druga sprawa to to, że wszyscy są wku-ieni po tym meczu i przelewanie żalu i złości na siebie nawzajem do niczego dobrego nie prowadzi! Mecz zawalił trener i piłkarze! Taka jest prawda! Demon dosadnie to opisał, ale szczerze! Nie ma usprawiedliwienia na takie frajerstwo! Nie ma! A my jesteśmy TYLKO i AŻ od dopingu k-rwa przede wszystkim!!! A w sobotę tego '12' zawodnika na Oleskiej NIE BYŁO!:-(
  • 2008-04-07 05:13:11
  • Black Wizard
  • P.S. Faziol - najpierw to my z sek.A musimy dać przykład! Dusza będzie, ale na pewno nie poprzez bluzgi na krytą, wąsów, emerytów, rencistów... Oraz przez pozerstwo - bo to zwykłe i głup[ie pozerstwo było - solidarność z kibicami z GKSu - te p-zdy na pewno nie są bez winy - to raz, a dwa - w życiu nie protestowali by tak zaciekle gdyby tu chodziło o nas! Basta! Bo nie chcę się juzdenerwować...
  • 2008-04-07 05:18:02
  • Komar88l
  • To się nie denerwuj i weź coś na uspokojenie, bo jeszcze zawału dostaniesz . To czy protest był głupi czy nie, może sobie oceniać każda osoba indywidualnie - a i tak każdy zostanie przy swoim, więc tą kwestię można zamknąć. Sprawa druga - bluzgi na wąsów. Teksty o emerytach itp rozpoczęły się w momencie, gdy grupa osób opuszczała stadion (bo ich 'ukochany' klub przestał wygrywać), NIE WCZEŚNIEJ i to do nich były kierowane te teksty, więc nie dopisuj własnych wersów do historii. Swoją drogą też Ci gratuluję, że nazywasz to BLUZGAMI, bo ja wulgaryzmu nie dostrzegłem. A rzecz trzecia - solidarność z kibicami z Katowic. Najwidoczniej wiesz tyle co moja babcia na ten temat i wysłuchałeś tylko jedną ze stron, przy czym nie widziałeś zapewne nagrań z tego zdarzenia. A mówiąc, że oni na pewno by tak nie zareagowali jeżeli by chodziło o nas tylko się ośmieszasz. Nie wiesz najwyraźniej co to solidarność kibicowska, a już na pewno nie masz zdolności myślenia i podejmowania decyzji za innych.
    Dla mnie ten temat jest jasny i zamknięty. Pozdrawiam.
  • 2008-04-07 12:06:43
  • Soul Eater 75
  • Komar... Solidarność kibicowska okej;) Ale wybacz, jesli w Katowicach nie przywitają nas oklaskami to ja się 'obrażę';))))A poważnie rzecz biorąc to jest dużo racji w tym, że tym protestem się wygłupiliśmy:-( Wyjście ze stadionu było już przegięciem w tej 'solidarności' z GieKSą, może zgodę z tej okazji zawrzemy? Albo ich na obiad zaprosisz?;) Nie chcę tu kpić, ale jakoś nie mogę się powstrzymać, kiedy uderzasz w taki 'wyniosły' ton. Policja ma swoje za uszami - o tym każdy wie i to nie podlega dyskusji, tak samo jak to, że GieKSa jest poniekąd sama sobie winna... Protestować można i jak najbardziej jestem za tym, natomiast jeśli przeradza się to w działanie szkodliwe dla klubu, to jest już głupota i z tym się nie zgadzam!A niestety sobotni protest przybrał własnie taką formę... :-( P.s. pozdrów Babcię, ja swojej opowiadam czasem co tam na meczu było;)
  • 2008-04-08 03:38:08
  • rav81
  • witam. siedzący ludzie na sektorze B ani nie widzieli transparentu ani nie wiedzeli o co chodziło w tym proteście. więc nawoływanie do opuszczenia stadiony było moim zdaniem bezsensowne. a pierwsze bluzgi pojawiły pojawiły sie właśnie po wyjściu kibiców z sektora A. gromkie "chuj wam w dupę" przez megafon sprawiło, że i mi i podejrzewam większości ludzi koło mnie odechciało się chodzenia na mecze. chociaż wiem, że i tak pójdę na następny więc pozdrowienia dla wszystkich kibiców Oderki i do następnego!!
  • 2008-04-08 05:29:24
  • rav81
  • witam. siedzący ludzie na sektorze B ani nie widzieli transparentu ani nie wiedzeli o co chodziło w tym proteście. więc nawoływanie do opuszczenia stadiony było moim zdaniem bezsensowne. a pierwsze bluzgi pojawiły pojawiły sie właśnie po wyjściu kibiców z sektora A. gromkie "chuj wam w dupę" przez megafon sprawiło, że i mi i podejrzewam większości ludzi koło mnie odechciało się chodzenia na mecze. chociaż wiem, że i tak pójdę na następny więc pozdrowienia dla wszystkich kibiców Oderki i do następnego!!
  • 2008-04-08 05:29:36
  • mich63
  • Ja uważam, że na następnym meczu trzeba pokazać, że to co się stało to było nieporozumienie i zarówno sektor A jak i reszta stadionu powinni pokazać dobry doping i przestać się na siebie obrażać :) A co do naszj Oderki to coś jest nie tak... Zdobyliśmy w 5 meczach tylko 4 punkty... Jak tak dalej pójdzie ze zdobyczami punktowymi to poprostu spadniemy. Może tym tematem należy się zająć. Osobiście od początku nie podoba mi się Pan Rob. Z takim składem dobry trener osiągałby lepsze wyniki. Pozdrawiam wszystkich kibiców :)
  • 2008-04-08 06:32:32
 

Aby dodać komentarz musisz się zlaogować