Odra - Podbeskidzie 1 - 2 (0 - 0)

Ten mecz miał być przełamaniem w drużynie Odry, a więc pierwsze zwycięstwo w tej rundzie. Zespół objął dzień wcześniej Andrzej Prawda, ale ciężko w kilkadzieścia godzin przemienić całkowicie drużynę...

Z początku do ataków ruszyło Podbeskidzie, dosyć łatwo przeciskali się przez defensorów gospodarzy, ale w dobrej dyspozycji był Marcin Feć. Później delikatną inicjatywę przejęła ambitnie walcząca Odra, czego efektem była piłka w siatce bramkarza Łukasza Merdy po strzale Ugo, ale nigeryjski zawodnik był na pozycji spalonej. Do końca pierwszej połowy działo się niewiele ciekawego, wynik był bezbramkowy.

Bardzo energicznie drugą część rozpoczęli zawodnicy gości. Dwie minuty po gwizdku, Paweł Żmudziński znalazł się w sytuacji sam na sam z bramkarzem, ale jej nie wykorzystał. W 52. minucie jednak piłkarze Podbeskidzia objęli prowadzenie. Autorem bramki został Mariusz Sacha i choć na początku sędzia liniowy podniósł chorągiewkę z przekonaniem, że był spalony, to jednak po chwili rozmowy z arbitrem głównym zmienił decyzję. Nad tym czy gol się należał można by polemizować. Ale już 8 minut później ponownie Sacha wpisał się na listę strzelców i goście
prowadzili już 2:0. Później Podbeskidzie grało bardzo mądrze, kontrolowało grę. Odra zdołała strzelić jeszcze honorowego gola już pod sam koniec meczu. Bardzo ładnie uderzył Pape Samba Ba, piłka musnęła jeszcze pleców jednego z obrońców rywali i wpadła do bramki.

Podbeskidzie wygrało zasłużenie, choć i Odra miała swoje okazje, ale już po niespełna 60. minutach gry były widoczne braki kondycyjne, co jest efektem źle przeprowadzonego okresu przygotowawczego.

Odra Opole - Podbeskidzie Bielsko-Biała 1:2 (0:0)

0-1, Sacha, 50 min,
0-2, Sacha, 59 min,
1-2, Samba Ba, 90 min.

Odra: Feć - Ganowicz, Wodniok (60' Pontus), Karasiak, Tracz, Ugo, Józefowicz, Samba Ba, Surowiak (70' Grodzki), Filipe (84' Stępień), Piegzik.

Podbeskidzie: Merda - Cienciała, Hirsz, Koman, Dancik, Sacha (76' Świerblewski), Pater (46' Chrapek), Jarosz, Kołodziej, Żmudziński, Zaremba (70' Matus)

Widzów: 2800 (do 50 gości)
 

Komentarze

  • Gomez
  • Zalamka...moze mi ktos powiedziec jak kibicowsko bo w IE o tym nie mowia...tylko oDRA OKS!!!!
  • 2008-04-18 11:40:05
  • TylkoOks
  • Kibicowska...tez zalamka...w mlynie moze 300-400 osob na oko doping na 2 pokazana 1 sektorowka w kszatlcie herbu i wywieszony transparent "Roger nigdy nie bedziesz Polakiem" ktory dla mnie jest zupelnie niepotrzebny.Co do gry grajkow i taktyki mozna sie zalamac.Jak przy stanie 0-1 lub 0-2 mozna dalej grac 4 obroncami i bronic sie jakbysmy wygrywali?! Tak totalnie szczerze do glowy przychodzi mi 3 liga 3 liga OKS :(:(:( i wroci Opolska szara rzeczywistosc :<
  • 2008-04-18 12:39:42
  • Kale_OKS
  • Nom lipna gra ale trzeba wirzyć w klub chyba ,że nie jesteś kibicem !!!! Znów przyjdzie wiosna.... !! Z Łubnian przyszły z buta 3 osoby w dwie strony...nikt nas nie chciał zabrać :D
  • 2008-04-18 12:47:47
  • Gomez
  • tfu 3 liga, dziekuje za relacje, niestety na meczach w tym sezonie raczej sie juz nie pojawie, bede dopiero w lipcu w pl, co do transparentu to wedlug mnie osobiscie tez niepotrzebny...lepiej bylo cos lokalnego napisac.
  • 2008-04-18 12:48:06
  • xxZadiOKSxx
  • qrwa ;/ 3 przegrana pod rzad ;/ to juz zaczyna byc zenujace ;/
  • 2008-04-18 12:54:27
  • Albert
  • Lokalne tez były. Coś chyba a propos Roba i transparent na temat wyajzdu do Katowic i Wrocławia. A trans na Rogera - "pseudopolaka" jaknajbardziej potrzebny i na miejscu. Polska reprezentacja dla Polskich zawodników.

    P.S. Prawdziwi Polacy na wschodzi, latami czekają na jakies karty, a piłkarzowi, który nie ma zielonego pojęcia o Polsce daje się obywatelstwo z dnia na dzień. To dobrze waszym zdaniem?
  • 2008-04-18 12:55:52
  • Mozart
  • Na jakie karty czekają latmi, skoro karta Polaka obowiązuje od stycznia tego roku? Jak widać istnieje coś takiego jak dobro wyższe, Benhakker go chce, więc ma przyspieszoną procedurę - choć nie jestem za systemem równych i równiejszych to jednak nie jest to ' wina ' Roger'a ,że tak szybko dostał ten paszport, w końcu sam sobie go nie wyrobił, więc protest skierowaliście do niewłaściwej osoby... Co do meczu, gra jak zwykle żenująco słaba i czytelna( długie piłki, zero konceptu) z tym,że pierwsza bramka to ewidentny błąd sędziego, co prawda zawodnik Podbeskidzia nie dotknął piłki, ale absorbował uwagę bramkarza, a to już według przepisów Uefa kwalifikuje się do nieuznania bramki. Kończąc, gramy non stop tak samo, Podbeskidzie mogło wyciągnąć kasetę z zeszłego sezonu z eczem Odry i wiedziałoby jak Odra kreuje grę, być może w Opolu, z takimi piłkarzami nie da się grać czegoś innego.
  • 2008-04-18 13:05:41
  • Gomez
  • zgadzam sie ze to nieuczciwe Albert tu masz racje,nie powinno byc rownych i rowniejszych i tyle.
  • 2008-04-18 13:11:49
  • vooyek
  • gre pozostawie bez komentazrza, ale po jakiego ch..a wywieszaliscie transparent o rogerze. ulzylo wam z tego powodu, a zapewniam.
  • 2008-04-18 13:15:19
  • Error404
  • <blockquote><cite>Napisane przez: vooyek</cite>gre pozostawie bez komentazrza, ale po jakiego ch..a wywieszaliscie transparent o rogerze. ulzylo wam z tego powodu, a zapewniam.</blockquote>

    nie podobał sie? trzeba było iść i go ściągnąć w czym widzisz problem? a jak dalej ci sie coś nie podoba to następnym razem przyjdź do mnie pomogę ci rozwiązać twój problem...
  • 2008-04-18 13:36:54
  • Albert
  • Tak z pewnością wszystkim ulżyło.. Było tak lekko i przyjemnie, że szok.

    Mozart, wiesz ile trzeba na tę kartę juz czekać i jakie są kolejki? Kolosalne. Kolejek po obywatelstwo już nie wspomnę. Ludzie wychowani w Polskiej kulturze muszą zdawać jakieś testy ze znajomosci języka i kultury, a ten dostaje odrazu obywatelstwo, tylko dlatego, że Leo go chce.
    Vooyek, czy nie uważasz, że z Orłem na piersi powinni grać zawodnicy, dla których ten Orzeł to więcej niż "logo"? Będzimey mieli kolejnego najemnika pokroju Olisadebe, który wypił się na Polskę!! I teraz bedzie podobnie, nie bedize kasy, nie bedzie Rogera, bo dla niego Polska nic nie znaczy.
    Szacunek dla pomysłodawców transu!
  • 2008-04-18 13:41:27
  • NoName88
  • vooyek ty ..... zamknij juz ..... co chwile ci sie cos nie podoba!! wiekszosc osob uwaza ze nie potrzebny nam roger i nie jest to uczciwe, ze jakies pseudo gwiazdy dostaja obywatelstwo a Polacy za granica maja problemy z obywatelstwem. a jak ci sie nie podoba to przyjedz do Opola i pokaz kim jestes, a nie napinaj sie caly czas na necie. ulzylo ci ze piszesz takie durne posty??
  • 2008-04-18 13:45:48
  • Mozart
  • Ależ Albercie wiem,że ludzie na wschodzie czekają w kolosalnych kolejkach, ale to jedynie dlatego,że konsulaty polskie mają określoną moc przerobową wniosków. Mam rodzinę zza Buga i wiesz mi, że wielu Polaków decyduje się na tą kartę nie dlatego,że nagle czuje jakiś ciąg do polskości, ale najlepiej obrazuje to sławienny cytat 'kasa misiu kasa' ,m.in mając ta kartę mają prawo do pracy w Polsce, zapewnioną bezpłatną opiekę zdrowotną w nagłych przypadkach itd, więc o kant dupy rozstrzaskać taki patriotyzm, wcześniej takich kolejek nie było, a jak były to tylko dlatego, że uaktualniały sie szmuglerskie 'mrówki'. Roger nie wyrobił sobie tego paszportu sam, za tym stali polityka, administracja i to oni za to odpowiadają, a nie Roger.
  • 2008-04-18 13:52:51
  • Albert
  • Tak wielu ludzi na wschodiz to nie Polacy, a po karty się zgłąszają, ale to ta sama kultura, ten sam "trzin narodowosciowy" (prtzeciueż Ukraina przez setki lat była częscią Rzeczypospolitej). Po za tym, uważam, że nie można generalizować, wielu z tych ludzi to Polacy i patrioci, którzy wcale "nagle" nie poczuli pociągu do Polski.
    Roger sobie tego paszportu nie wyrobił, ale to nie oznacza, zę jest Polakiem (a na transie pisało tylko, że nigdy nim nie bedzie).
  • 2008-04-18 14:13:02
  • DorendoODERKA
  • Jak już ktoś słusznie zauważył w 48 godzin niemożna przemienić drużyny . Piszcie co chcecie, ja wiem jedno i tego sie trzymam : Czy wygrywasz czy nie ja i tak KOCHAM CIĘ, w moim sercu ODRA i na dobre i na złe!!!
  • 2008-04-18 14:23:40
  • Mozart
  • Jasne, nie napisałem wszyscy Polacy na wschodzie,ale uwierz mi,że wielu. Formalnie jest Polakiem, dla Was może nie być, każdy ma prawo mieć swoje zdanie, ale uważam, że akurat on w kwestii tak szybkiego przyznania obywatelstwa jest najmniej winny.
  • 2008-04-18 14:29:56
  • LooZ^
  • Mozart: Mogl go po prostu nie przyjac. To byloby honorowe rozwiazanie.
  • 2008-04-18 14:36:07
  • rozeff
  • Przecież chodzi tylko o to żeby nasza drużyna narodowa miała jakieś szanse, żeby strzeliła na Euro chociaż jedną bramkę, bo na razie to właśnie nasi chłopcy bywają pseudo-gwiazdami. Trzeba wykorzystać każdą szansę, tak sie robi na całym świecie. Czy ktoś marudził jak Oli strzelał bramki, bo nie było komu? Jeżeli Roger się przyda to będzie noszony na rękach, a jak nie i jeszcze sie na Polskę wypnie to niech sobie zostaje Chińczykiem lub Azerem będę miał to w nosie!
  • 2008-04-18 14:55:17
  • NoName88
  • rozeff: nie wiem jakimi zasadami kierujesz sie w zyciu, ale dla mnie wiernosc idei jest najwazniejsza. Nie wazne czy roger strzeli 100 czy 1000 bramek i tak go nie bede akceptowac, nie jest Polakiem i nigdy nim nie bedzie, to nie jest kwestia durnego papierku. To jest chore ze mozna przyjmowac obywatelstwo i grac w inncyh reprezentacjach :| .. a pozatym pilkarsko tez jest slaby...
  • 2008-04-18 15:10:12
  • LooZ^
  • Dokladnie rozeff, chodzi o to zeby nasza druzyna NARODOWA miala jakies szanse, jak bede chcial sobie ogladnac rywalizacje najbogatszych druzyn to sobie wlacze Lige Mistrzow.
  • 2008-04-18 15:10:33
  • Oksy
  • Dziwię się ile trzeba złej woli by wywieszać tak idiotyczny transparent ...ROGER nigdy nie będziesz Polakiem...Jakiś tuman wymyśli hasło i wszystkie małpiątka w całej Polsce będą wywieszać to w najbliższej kolejce. Zaściankowość, prymitywizm, ksenofobia i kult ojca dyrektora to co ciśnie się od razu na myśl. Chłopaku gdyby nie Olisadebe to nie gralibyśmy na Mundialu w Korei, bo do Japonii nie dotarliśmy, a że nie rozwinął się piłkarsko to nie znaczy że wypiął się na nasz kraj bo klepał na Cyprze, a teraz gdzieś w Azji - obniżył loty i tyle, równia pochyła. Żenada jeszcze brakowało ...pozdrowienia do więziania... i ...katów w niebieskich mundurach... i mamy całą kibicowską Polską . A może tak coś poza ten kwadratowy szablon. A gra Oderki słaba i to bardzo. Najbardziej boli brak pomysłu na grę i ta niemoc. Bo dzisiaj Odra była przynajmniej dwie klasy słabsza
  • 2008-04-18 15:17:59
  • LooZ^
  • Oczywiscie Oksy, oczekiwanie ze reprezentacje twojego kraju beda reprezentowac ludzi z ktorymi tworzysz jeden narod jest idiotyczne, zasciankowe i ksenofobiczne. Moze cie bawi handlowanie zywym towarem za setki mln dolarow i robienie sobie z reprezentacji kolejnego klubu na wzor ManU czy FCB gdzie herb i godlo staje sie kolejnym logiem. Roger nie jest i nie bedzie Polakiem, z prostego powodu i wcale nie dlatego ze jest murzynem. Dlatego, ze jest Brazylijczykiem, wychowanym w Brazylii, w ich kulturze, ich jezyku i w ich historii. Co czyni go Polakiem, papierek od prezydenta?
  • 2008-04-18 15:26:32
  • mefisto
  • Looz^ co Ty chcesz od loga i herbu Barcelony? Podałeś zły przykład, bo akurat Barcelona była nielicznym klubem, który się nie sprzedał i nie miał na koszulkach reklam. Obecnie na koszulkach mają chyba UNICEF i pieniądze z tego wspomagają tą organizację, a to chyba nic złego.
    Co do meczu to jak zwykle wielka napinka przed...a doping na meczu mega chujowy, młyn też w połowie pusty, widać ilu kibiców z sektoru A jest na dobre i na złe z klubem. Jak się nie ma pomysłu na wspomaganie własnej drużyny, to się wywiesza durnowate transparenty, nie pierwszy raz zresztą. Widzę również że nagle sami obrońcy polskości na Wschodzie chodzą na Odrę. Jak tak Wam na tym zależy to zorganizujcie akcje i jazda na Białoruś, tam wywieście transparent w obronie polskości, może powisi z 5 minut.
    Error i Noname - tylko nie bijcie ;D
  • 2008-04-19 00:29:57
  • Albert
  • To, że na koszulkach FCB nie ma reklam to nie znaczy, że jej herb nie jest logiem firmowym, bogatej firmy. Firmy która kupuje piłkarzy z całego świata (i ma do tego pełne prawo i dobrze, że z niego korzysta). Ale ejst różnica miedzy klubem, a reprezentacją NARODOWĄ, w której powinni grać członkowie danego narodu. Po co nam MŚ, skoro i tak nie wybierze się tam najlepszego piłkarskiego kraju świata, tylko najlepszą pilkarsą drużynę? W LM mamy to co roku.
    Pozwalasz sobie MEfisto na zbyt wiele, oceniając "wysyp obrońców Polskości na wschodzie". Jakim prawem się pytam? Uważasz, że masz prawo oceniać kogokolwiek kogo nie znasz. Gratuluję!
    Roger tak jak napisał Looz zawsze bedzie Brazylijczykiem, a nie Polakiem i żaden papierek, ani paszport tego nie zmienią. Dla niego Orzeł Biały nigdy nie bedzie symbolem męczeństwa ojców i Wielkiego Narodu. Symbolem tych nieśmiertelnych wartości będzie tylko dla Polaków, którzy wiedzą czym był Grunwald, Cedynia, wojny XVII wieku, rozbiory, odzyskanie niepodległości, wojna Polsko-bolszewicka, wojna obronna 1939 roku, Powstanie Warszawskie, 50 lat komuny i przełom 1989 roku.
    Dla nich występ z symbolem, pod którym gineli ludzie przez 1000lat musi być mobilizujacy, dla Rogera nie jest ten symbol niczym. I to jest problem. Nie chodzi o ksenofobię, zaściankowosć, rasizm i Rydzyka. Chodzi o Polskości.
  • 2008-04-19 02:51:38
  • Odra_1945_Opole
  • Albert trafiles dokladnie w sedno sprawy wzruszylem sie czytajac twoj komet dla jakiegos Rogera orzel bialy na nigdy nie bedzie symbolem meczenstwa Polaków
  • 2008-04-19 03:06:25
  • Mozart
  • Nie no oczywiście,że nie można robić z reprezentacji narodowych, klubów. Rozumiem,że chodzi Ci o patriotyzm, prawo krwi itd, z tym jednym zastrzeżeniem,że urodzenie się Polakiem od razu nie czyni z kogoś patrioty, dla którego Grunwald, Cedynia, rozbiory mają jakiekolwiek znaczenie bo części zwisa to, co było liczy się teraz i pewnie gdyby znali język mogliby stać się nawet Kuwejtczykami byleby zapewniło to im życie na wysokim poziomie. Zauważ Albercie, jak mało powiewa flag w święta narodowe na balkonach,oknach itp.
  • 2008-04-19 03:58:49
  • HateKeepsMeWarm
  • Mozart a nie zauwazyles ze dopiero jak awansowalismy do Euro, to roger chcial obywatelstwa?

    Albert dobrze napisales :)
  • 2008-04-19 05:14:52
  • Albert
  • Mozart wiem oczywiście, że wielu (takze piłkarzom) powiewa to, ale po co ściągać do reprezentacji kogoś komu NAPEWNO to powiewa (bo nic o tym nie wie i nie może wiedzieć)? I tylko o to chodzi. Dla każdego Polaka (choćby nie chciał) te daty i wydarzenia coś muszą oznaczać, wywoływać lekkie skojarzenia, a jeśli choć jeden członek reprezentacji przypomni kolegom w szatni, ze grają ze Świętym znakiem, za który ich ojcowie przelewali krew, na piersi to z pewnością będzie mieć to działanie mobilizujace (dla Rogera, Olisadebie itp. nie, bo ich ojcowie przelewali krew w Brazylii, Nigeri itd).

    P.S. Już całkiem na marginesie. Zadaniem nas wszystkich jest wychowywanie społeczeństwa patriotycznego, wywieszajacego flagi w święta narodowe, szanujacego symbole narodowe itd. I zapewne takze taką funkcję dydaktyczną (wynik na euro nie ejst ważniejszy niż Polskość) miałwczorajszy transparent.
    Dzięki Hate :D
  • 2008-04-19 05:53:25
  • Mozart
  • Oczywiście z narodowościowym charakterem reprezentacji się zgadzam, nie zgadzam się z tym,że to jego 'wina',że jest formalnie Polakiem bo za tym stało wpływowe lobby polskie takie jak Walter,czy Miklas, on gdyby nie miał wsparcia takich osób(Polaków) nic jako maluczki człowieczek by nie zdziałał.A co do motywacji w szatni to myślę,że fakt,iż Olisadebe był najlepszym strzelcem reprezentacji obala tą tezę.
  • 2008-04-19 06:12:17
  • kulczyk
  • Walter to żydzisko a nie Polak.
  • 2008-04-19 06:27:08
  • mefisto
  • Albercik a wielokrotne wywieszanie flag na meczach Odry z symbolem swastyki też uważasz za objaw polskości???...a wiele osób o takich poglądach zasiada w sektorze A i wielokrotnie widziałem jak hajlują sobie na meczu...jakoś to nikomu nie przeszkadza!!!, a chyba nie muszę pisać co zrobili z narodem polskim ludzie, od których ten gest się zaczął...
    Tak wogóle to jest strona o Odrze, a nie o Rogerze...ale wygodniej jest znależć zastępczy temat, jak dało się kolejny raz dupy z dopingiem na meczu.
  • 2008-04-19 06:28:00
  • oderka1945
  • mefisto Mowisz ze dalismy znów dupy z dopingiem a czy Byles na A i dopingowales swoj klub?Czy sam sie lansowales w bluzie odry !
  • 2008-04-19 06:37:07
  • Mozart
  • Walter - no tak, Polak pochodzenia żydowskiego, z tego, co wiem nie posiada obywatelstwa państwa Izrael
  • 2008-04-19 06:37:09
  • mefisto
  • A co Oderka jesteś dumny z dopingu??? Dumni po zwycięstwie, wierni po porażce...tych wiernych to chyba trochę ubyło.
  • 2008-04-19 06:44:22
  • Error404
  • <blockquote><cite>Napisane przez: LooZ^</cite> Moze cie bawi handlowanie zywym towarem za setki mln dolarow i robienie sobie z reprezentacji kolejnego klubu na wzor ManU...</blockquote>

    LooZ^ od Manchesteru to mi sie odp... :) Jak byś dał dla przykładu Chelski to co innego... a w MU gra wielu wychowanków bo taka od wielu lat jest tradycja klubu... podałeś zły przykład...
  • 2008-04-19 06:46:09
  • oderka1945
  • Niejestem Dumny z Dopingu i chcialbym cos zmienic ale jak mam cos zmienic jezeli jestesm przecientnym kibicem i duzo niemoge :)Wierny i Oddany jestem i bede jezdzil na mecze i wyjazdy nawet jak bedziemy dalej prezegrywac ale w klubie jest bagno Na ,,A" tez !!
  • 2008-04-19 06:49:59
  • Albert
  • Nie jego wina, ale on zagra w reprezentacji. Co miało być na transparencie? "Miklas, Walter po co ciągniecie Rogera do kadry"?
    Przykłąd Olisadebe, który po nieudanym mundialu uciekł z reprezentacji daje dużo do myślenia na temat "gwiazd" z zagranicy.
    Mefisto, a kiedy swastyka ostatnio wisiała na meczu, bo nie pamiętam? Po za tym zarówno swastyka (symbol starosłowiański i jeden z symboli panslavistów) jak i gest prawej dłoni (salut rzymski, gest wykonywany przez Polakow zreszonych w Obozie Wielkiej Polski, międyznarodowe pozdrowienie nacjonalistyczne) mają drugie znaczenie (to podane w nawiasach). Po wojnie oba te symbole zmieniły oczywiscie swoje znaczenie, ale nie można zarzucić kazdemu kto ich używa poparcia dla nazistów, bo tym samym gestem pozdrwiali sie Polacy, którzy budowali Polskę przed wojną i których spadkobiercami (ci nie znaczy bezkrytycznymi naśladowcami) powinniśmy być my wszyscy.
    Nie wiem czy ktoś tu szuka "tematu zastępczego", ale to pzreciwnicy wieszania transparentu na Rogera rozniecili tę dyskusję.
    Doping jaki był taki był i z pewnoscią wszyscy musimy udeżyć się w pierś, ale wystarczyło by żeby np. całą kryta odpowiadała na "kto wygra mecz", a mogło by być o wiele lepiej (co nie oznacza, że kryta odpowiadała źle, po prostui nie odpowiadali wszyscy na niej zasiadajacy).
  • 2008-04-19 08:45:52
  • Mozart
  • Dokładnie taka powinna być treść transparentu, jeżeli chcielibyście trafić w najbardziej odpowiedzialnych temu,że Roger dostał paszport... dodając jeszcze Benhakkera, dzięki któremu de facto Roger dostał paszport bo gdyby Benhakker go nie chciał śmiem twierdzić, że Roger nie starałby się o paszport akurat w tej chwili, więc zarzucanie Rogerowi,że chce mieć ten paszport,żeby się wylansować jest co najmniej śmieszne bo gdyby nie chciał go trener kadry, nic z tego jego chęci gry na Euro by nie było. Idąc tym tokiem rozumowania rozumiem,że jesteście również przeciwnikami Benhakkera bo w końcu on też nie jest Polakiem i też nie zna wartości 'Świętego znaku' na koszulce reprezentacji? Co do gestu 'wyciągniętej dłoni' owszem był to znak szeroko używany już przez starożytnych Rzymian, aczkolwiek łącząc rasizm, KKK - czyt. kulturalny klub kibica i inne tego typu ideologie, można to kojarzyć z Nazizmem, gdyż selekcja rasowa to jedna z głownych tez niemieckiej odmiany faszyzmu, więc niewątpliwie niektórzy wyznają taki pogląd.
  • 2008-04-19 09:06:17
  • Albert
  • Entuzjastą Benhackera nie jestem. Ale widzę różnice miedzy selekcjonerem, a piłkarzem. Trenerzy zawsze się zmieniają, trenują wiele drużyn i reprezentacji, a piłkarze grają tylko w jednej reprezentacji.
    Co do Salutu Rzymskiego, to jest to gest nie tylko Rzymian, ale też ogranizacji narodowych (zrzeszonych w OWP) i myślę, że to ten pogląd niektózry wyznają.
    Oczywiscie spór nie ma sensu, bo należało by zapytać każdego o jego "rozumienie" tego gestu, chce tylko pokazać, ze wyciągnieta prawa ręka, nie musi być gestem nazistowskim.
  • 2008-04-19 10:07:04
  • Soul Eater 75
  • Mecz jak mecz - P'skidzie lepsze to wygrało, nawet z lepszym przygotowaniem też było by ciężko. Miejsca w góernej połówce tabeli nikt nie ma za darmo. Co do transparentu na Roba - spoko;) Na Rogera - już nie. Lipa i tyle, nie ma się co rozwodzić nad tematem. Leo wie co robi i widocznie Roger jest potrzebny Reprze i tyle - na szczęście to właśnie Leo jest coachem a nie cała masa stadionowych i komputerowych wyjadaczy;))) Tendencja z naturalizowaniem zawodników to nie nowość tylko nieunikniona kolei rzeczy - nie ma co protestować tylko się dostosować! Gra dla nas to dla nas! TRepra Anglii jest przykładem najlepszym - tak może i nasza wyglądać za 10 lat... Chcemy wyższego poziomu? To tylko w ten sposób możemy to uzyskać, zagraniczni trenerzy i zawodnicy, bo na nasząrodzimą myśl szkoleniową a la wiecznie żywy Jurek Talaga nie ma co liczyć Panowie;) Pzdr.
    P. S. Najlepszy w Oderce był... Felipe.
  • 2008-04-19 10:55:45
  • snajper
  • Ogolnie lipa. Zapominamy co sie dzieje w naszej Oderce no i pekaty mlyn chudnie w oczach. Nowa moda na Oleskiej ......chuj z Odra wazniejsza sprawa Rogera w reprze,kibicow Gks-y,emerytow i rencistow,swastyk kilka lat temu,wypierdolic tulipany z Odry ( trenera i prezesa) potem Benhakkera bo co to kurwa za Polak chuj z wynikami jestesmy Polakami.Ach i jeszcze wypierdolic murzynow i Filipe zreszta oni sami nas oleja w nowym sezonie Lipa.Czas zalozyc swoje zespoly podworkowe i napierdalac na Bolko.
  • 2008-04-19 17:24:55
  • frogX
  • Snajper mówisz ironicznie czy poważnie??że niby tak powinno być!
  • 2008-04-20 05:07:20
  • snajper
  • Oczywiscie ze z ironia.Wkurzam sie ze zamiastjednoczyc nasze sily wyzywamy starych kibicow z pozostalych sektorow gdzie oni chodzili i wspomagali Odre jak innych z A nie bylo jeszcze na swiecie.Teraz pilkarze znowu odpierdalaja klocki a my ganimy za to prezesa ktorego celem bylo wprowadzic Odre do ekstraklasy a wladze Opola i sponsorow przyciagnac na Oleska,wybudowac lub ulepszyc stadion. Czy on to robil dla siebie? Czy dla nas wszystkich.Nie pamietam prezesa w historii Odry a ta siega bardzo odleglych czasow ktory prezesunio jezdzil z kibicami Odry po Polsce i siedzial z nimi razem w mlynie niz w sektorze VIPow! Za to teraz mu dziekujemy.Jezeli popelnil blad to nieswiadomie z braku doswiadczenia ale w stosunku do pilkarzy byl wzorem. Ile razy bylismy kolowani przez pilkarzy i to nawet przez nasze icony typu Zyman Tracz i wielu innych wczesniej. Kiedy w Opolu to sie skonczy? W momencie uoadku klubu? Trzeba sie zjednaczac gdy tego nie chca robic pilkarze musimy to my zrobic kibice, a nie wciaz walka i podzialy tak jak w opolskiej szatnii ktore przyczynia sie jedynie do degradacji klubu.Staram sie byc optymista ale trudno tutaj dostrzec jakies zielone swiatelko w tym tunelu.Nasz glos musi byc jeden wspolny a nie jak kurwa na pastwisku. Pilkarze graja szambo i tutaj jest miejsce na szukanie przyczyn tragicznych wynikow. Bo tacy pilarze jak Traczu Copa Feciu Gana (najsilniejsze ogniwa zespolu) nie mogli nagle jak jeden zapomniec jak sie gra nawet jak trener jest do dupy .Zawsze po sezonie mozna odejsc pogadac z prezesem ze trener sobie nie radzi lub inny sposob. TERAZ CIERPIMY TYLKO MY KIBICE I NASZ KLUB. Na meczu wazniejszym transparentem bylby ten z prosba do pilkarzy zeby zagrali i wygrali kolejne mecze dla nas a nie Roger nie jest Polakiem a murzyn jest czarny a Beniu ma oddac paleczke repry dla &quot;misiu kasa misiu&quot; czyli Wojcikaa sam spierdalac do Hol;andii.To dla mnie jest glupawe i niezrozumiale w mlynie w obecnej krytycznej sytuacji Odry.
  • 2008-04-20 13:27:31
  • mefisto
  • Brawo snajper...w całości popieram!!!
  • 2008-04-21 01:47:35
  • LooZ^
  • "ktory prezesunio jezdzil z kibicami Odry po Polsce i siedzial z nimi razem w mlynie niz w sektorze VIPow!"

    O ktorym prezesie mowimy? Bo ja tez takiego nie pamietam.
  • 2008-04-21 05:50:04
  • mefisto
  • To widocznie masz LooZ^ skleroze...dla Twojego przypomnienia jeszcze w 3 lidze w Jastrzębiu na meczu zakończonym bodajże 2-2 Guido był z nami na sektorze...i wiem zaraz napiszesz, że nie był jeszcze wtedy oficjalnie prezesem klubu, ale wszyscy wiedzą, że jako szef Otto był już wtedy najważniejszą osobą w klubie, a mimo to wybrał sektor gości, a nie lożę VIP.
  • 2008-04-21 08:26:49
  • oderka1945
  • dlamnie ten prezes byl rox DZIEKUJEMY Guido
  • 2008-04-21 09:50:34
 

Aby dodać komentarz musisz się zlaogować